خانه / آموزش رندر خارجی / آشنایی با سیستم نورپردازی آسمان و خورشید ویری Vray Sun and Sky System
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 4٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 4 - "آشنایی با سیستم نورپردازی آسمان و خورشید ویری Vray Sun and Sky System" توسط تاریخ انتشار:26/03/2018

در این سری از آموزش های نورپردازی خارجی با پلاگین رندرینگ ویری ، میپردازیم به کار با نور های آسمان و خورشید (sun and sky vray) برای نرم افزار تری دی مکس. در ادامه با من همراه باشید تا صفر تا صد کار با نورهای آسمان و خورشید ویری برای 3ds max را با هم …

آشنایی با سیستم نورپردازی آسمان و خورشید ویری Vray Sun and Sky System

نورپردازی سیستم آسمان و خورشید ویری Vray Sun and Sky System

در این سری از آموزش های نورپردازی خارجی با پلاگین رندرینگ ویری ، میپردازیم به کار با نور های آسمان و خورشید (sun and sky vray) برای نرم افزار تری دی مکس.

در ادامه با من همراه باشید تا صفر تا صد کار با نورهای آسمان و خورشید ویری برای 3ds max را با هم برسی کنیم.

آشنایی با نورپردازی سیستم آسمان و خورشید ویری Vray Sun and Sky System
نورپردازی ویری Vray Sun and Sky System

 

آموزش تصویری تری دی مکس ویری Video Tutorials

 

پخش آنلاین ویدئو آموزش نورهای sun and sky پلاگین ویری

 

Sun and Sky System | VRaySun chaosgroup : special features which are provided by the V-Ray renderer. VRaySun و VRaySky ویژگی های خاصی هستند که توسط رندر V-Ray ارائه می شوند. VRaySun و VRaySky طراحی شده برای همکاری با یکدیگر، محیط واقعی خورشید و آسمان زمین را بازتولید می کنند. هر کدام از آنها کد گذاری شده اند تا ظاهر خود را بسته به جهت VRaySun تغییر دهند. نکته: تمام تصاویر زیر توسط Color Map ارائه می شوند: HSV exponential، Multiplier Tree: 1.0، Multiplier Bright: 1.0، مگر اینکه دیگر مشخص شود. این مثال تاثیر هدایت آفتاب را نشان می دهد. توجه داشته باشید که علاوه بر روشنایی صحنه، موقعیت خورشید نیز ظاهر آسمان و نور خورشید را تغییر می دهد. Enabled: on، Turbidity: 3.0، Subdivision shadow: 8، ضریب شدت: 0.01، ضریب اندازه: 1.0 V-Ray Sun و Sky براساس مدل ارائه شده در [1] بر اساس مدل ارائه شده است. برای لیست کامل مراجع، لطفا به بخش منابع و لینک مراجعه کنید.

 

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=61309 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)