آموزش بازی سازی

آموزش آنریل انجین برای شبیه سازی معماری (فارسی و جامع) Unreal Engine

آموزش آنریل انجین برای شبیه سازی معماری (فارسی و جامع)

آموزش فارسی و جامع معماری در آنریل انجین 4

به دوره جامع آموزش آنریل انجین در معماری خوش آمدید. این پکیج آموزشی نرم افزار آنریل انجین 4 به زبان فارسی است که در طول 4 ساعت تمام تکنیک های نورپردازی و رندرگیری و انیمیشن سازی یک فضای داخلی معماری را انجام خواهیم داد و نهایت این پروژه را به صورت یک بازی کامپیوتری با محیطی تعاملی تبدیل خواهیم کرد. مهارت هایی که هر مهندس معمار برای شبیه سازی های سه بعدی معماری باید بداند

در قسمت اول این آموزش ، یک پروژه معماری پرسپکتیو داخلی از دید اول شخص رو در نرم افزار unreal engine رو خواهیم ساخت. در مرحله اول بهتون یاد میدم که چطور فایل ها و پکیج های است رو برای آنریل آماده کنیم و اینکه چطور اونها رو در ساختار پروژه سازماندهی کنیم ؟در مرحله دوم، بهتون یاد میدم که چطور برای گرفتن به رندر ماثر و جذاب ، به صورت ریل تایم، متریال سازی و نورپردازی انجام بدید.

در نهایت ، از پروژه مون به 3 صورت خروجی خواهیم گرفت : خروجی گرفتن به صورت تک فریم و رندر معمولی، به صورت ویدئو و فیلم قابل پخش و همچنین به صورت یک بازی تعاملی فوق العاده جذاب.در ادامه با دوره آموزشی Virtual Reality for Architectural & Industrial Visualization (دوره آموزشی ریل انجین در معماری و مصورسازی صنعتی با Unreal Engine) با من همراه بشوید.

Unreal: Virtual Reality for Architectural & Industrial Visualization

سلام. به قسمت دوم این پکیج آموزشی، خوش آمدید. اسم من Craig Barr است. تخصص من طراحی و ساخت بازی های سه بعدی است . بیش از 20 سال است که در حوزه ساخت جلوه های ویژه، بازی سازی و انیمیشن فعال هستم. میخوام این نکته مهم رو بهتون بگم که برای تجربه محتوای سه بعدی، هیچ چیزی قابل مقایسه با واقعیت مجازی نیست !

در بخش دوم از آموزش unreal engine 4 برای معماری ، روش های virtual effect رو با استفاده از واقعیت مجازی، یک گام فراترمیبریم و با استفاده از دو نرم افزار (Unreal Engine + HTC Vive) به شما نشون خواهیم داد که یک پروژه جدید باید از قوانین خاصی پیروی کند تا بتونه در فضای VR متقاعد کننده باشه. همچنین ترفند هایی را به عنوان راه حل برای مشکلات احتمالی را به شما آموزش خواهم داد.

پخش آنلاین معرفی دوره آموزشی: فصل اول


پخش آنلاین معرفی دوره آموزشی: فصل دوم

  • پکیج آموزش آنریل انجین در معماری (مقدماتی تا پیشرفته)
  • مترجم : آرشیتکت جعفر صیدی
  • شرکت سازنده : لیندا
  • زمان : 4:10 ساعت
  • قیمت : 150,000 تومان

خرید لینک دانلود این آموزش :

دانلود آموزش

 

خرید پستی

سفارش این آموزش از فروشگاه تری دی مکس فارسی

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا