آموزش مدلسازی
موضوعات داغ

آموزش فارسی مارولوس دیزاینر : طراحی لباس پارچه Marvelous Designer

آموزش نرم افزار مارولوس به زبان فارسی Marvelous Designer : مقدماتی تا پیش رفته

 آموزش نرم افزار مارولوس به زبان فارسی Marvelous Designer : مقدماتی تا پیش رفته

آموزش نرم افزار مارولوس به زبان فارسی : در این سری از آموزش های فارسی مدلسازی سه بعدی، پکیج ویدئویی کاملا فارسی نرم افزار عظیم Marvelous Designer 6 را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

اگر شما در زمینه طراحی لباس ، یا طراحی مد و فشن fashion designer کار میکنید  یا کسب و کار سه بعدی سازی 3D business هستید یا میخواهید برای بعضی از آبجکت های داخل صحنه های معماری خودتان پارچه ، پرده و … طراحی کنید، بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار برای شما مارلوس دیزاینر است !!! با این نرم افزار، میتوانید پارچه های سه بعدی 3D fabrics را بسازید و آن را سفارشی سازی کنید و به صورت کاملا واقع گرایانه ای realistic آن را پرزانته کنید.

این دوره آموزشی نرم افزار مارلوس دیزینر از پایه Marvelous Designer Fundamentals ، را از اصول کاملا پایه ای very basics شروع میکنیم با نوار ابزار ها و  ابزارهای مشاهده و مدریت دیدگاه ها و نحوه سفارشی سازی آنها را یاد خواهیم گرفت.شاید در ابتدا، برایتان کار با محیط این نرم افزار interface و  طراحی و کار با الگو های لباس ها ، مشکل باشد. اما وقتی با ابزارهای آن آشنا بشوید، حتما عاشق این نرم افزار خالق العاده خواهید شد.

پس از گذراندن مقدمات ، نحوه کار با پنل دوبعدی الگو pattern را در Marvelous Designer یاد میگیریم و در فضای سه بعدی آنها را مدیریت و طراحی خواهیم کرد. با ابزارهایی آشنا میشویم که میتواند برای لباس های ما، متریال بسازند accessories – materials و سایر لوازم و قسمت های جانبی لباس را پوشش دهند.یکی از مهم ترین قسمت ها ، پرزانته و انیمیت کردن کاراکترها posing – animation به صورت سه بعدی است و در قسمت های جلوتر، نحوه انجام این کار و در نهایت، خروجی گرفتن لباس final outcome for garment را یاد خواهیم گرفت.

آموزش مارلوس دیزاینر طراحی لباس و پارچه Marvelous Designer

وظایف اصلی Designer Marvelous چیست؟

Designer Marvelous یک نرم افزار شبیه سازی پارچه است که به شما اجازه می دهد تمام انواع لباس ها را ایجاد کنید و نتیجه را هم به صورت مش های ایستا و هم فایل های انیمیشن خروجی بگیرید.

نرم افزار Marvelous Designer کاربرد های گسترده ای دارد. از طراحی لباس برای مد و فشن گرفته تا ساخت لباس برای شخصیت های بازی های کامپیوتری و … در گذشته، چین و چروک های پارچه باید مدل سازی میشد و یا به صورت دستی مجسمه سازی شدند و این، کاری خسته کننده و وقت گیر بود.اما حالا با استفاده از Marvelous Designer ما می توانیم شبیه سازی های پارچه ای واقع بینانه را از الگوهای ایجاد کنیم و حتی لباس مجدد / استفاده مجدد از شخصیت های دیگر را ایجاد کنیم.

نرم افزار مارلوس دیزاینر تعامل بسیار خوبی با سایر برنامه های مجسمه سازی و مدل سازی دیگر مانند Zbrush دارد و میتوانید فایل های نهای خود را با فرمت های استاندارد و جهانی مانند OBJ خروجی بگیرداین پکیج آموزشی ویدوئویی فارسی ، حاوی معرفی تمام ابزارهای کاربردی و  تکنیک های ارزشمندی است که برای طراحی لباس های شیک و مدرن با Marvelous Designer 6 لازم دارید.

فیلم آموزش نرم افزار مارولوس به زبان فارسی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول آموزش (معرفی دوره)

پخش آنلاین معرفی بخش تمرین های عملی

  • نام آموزش : پکیج حرفه ای آموزش نرم افزار مارولوس به زبان فارسی
  • نرم افزارهای استفاده شده : Marvelous Designer 6
  • شرکت سازنده : پیور سایت pluralsight
  • زمان : 4 ساعت و 30 دقیقه
  • قیمت: 90,000 تومان

خرید لینک دانلود و دریافت فوری فایل 

دانلود آموزش

 

خرید پستی

سفارش این مجموعه از فروشگاه تری دی مکس فارسی

نمایش بیشتر
telegram

‫8 دیدگاه ها

  1. سلام ورژن 6 روی لپ تاپم نصب نمیشه فقط ورژن 2 نصب میشه که قدیمیه میشه راهنمایی کنید چطور نصب کنم؟

  2. سلام ،ببخشیدنرم افزار مارلوس دیزاینر نصب کردم ولی وقتی گزینه symetrization رو میزنم دوخت انجام نمیشه،ممنون میشم بگید مشکل ازچیه

  3. سلام خسته نباشید من میخاستم برنامه مارولوس دیزاینر رو دانلود کنم به مشکل بر میخورم البته با گوشی دانلود میکنم

  4. سلام. ممنون. آموزش نرم افزار جمینی رو هم لطفا بذارید اگه میشه. مرسی

  5. سلام خسته نباشید .من سرپرست اداری یک تولیدی پوشاک چرمی هستم و علاقه مند به طراحی لباس با Marvelous Designer میباشم.رشته خودم IT بوده و ارتباطی با طراحی ندارد.در صورت امکان بنده را راهنمایی فرمائید.
    متشکرم
    0935****

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا