آموزش نورپردازی خارجی در تری دی مکس + اسکچاپ

آموزش رندرینگ معماری VR با نرم افزار Twinmotion

دانلود رایگان دوره جامع و صفر تا صد آموزش توین موشن در معماری + واقعیت مجازی (مقدماتی تا پیشرفته) skillshare - Twinmotion From Beginning To End - Easy VR and Rendering for Arhitectural Visualization

صفر تا صد آموزش توین موشن Twinmotion : Easy VR and Rendering for Arhitectural Visualization

در این صفحه میتوانید دوره کامل از صفر تا صد توین موشن Twinmotion From Beginning To End – Easy VR and Rendering for Arhitectural Visualization از سایت skillshare را دانلود کنید.

یکی از بهترین مزیت های استفاده از نرم افزار Twinmotion این است که شما دقیقا می بینید که چطور مدل های سه بعدی شما تبدیل به احجام بافت دار و نورپردازی شده میشوند و همه مراحل به صورت کاملا بصری انجام شده و این پروسه کامل میشود.

در حدود 2 ساعت میتوانید یک پروژه معماری فوق العاده را پرزانته کنید. از دیگر ویژگی های فوق العاده نرم افزار Twinmotion این است که برای استفاده از آن، نیازی به دانش و تخصص قبلی در زمینه 3D ندارید و هدف اصلی این کورس آموزشی این است که تمام موارد مهم و ضروری نرم افزار Twinmotion را پوشش دهد و و تکنیک های ایجاد VR walkthroughs, animations ، رندرگیری صحنه های ثابت و … را در چند گام ساده، به شما آموزش دهد.

توین موشن یک نرم افزار قدرتمند بر اساس تکنولوژی نمایش صحنه های سه بعدی ریل تایم (Twinmotion real time software) است که با داشتن یک کتابخانه عظلیم از انواع آبجکت های سه بعدی 3d assets ، میتواند به شما در ساخت انیمشن و رندر ها و … به صورت سریع کمک کند.مربی این دوره؛ آقای Adam Zollinger است و هر آنچه را که می داند را در چند مرحله آسان، به شما آموزش خواهد داد.

 

دانلود دوره جامع و صفر تا صد آموزش توین موشن در معماری + واقعیت مجازی (مقدماتی تا پیشرفته)

skillshare – Twinmotion From Beginning To End – Easy VR and Rendering for Arhitectural Visualization

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=110472 :لينک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا