خانه / آموزش بازی سازی یونیتی unity آنریل انجین Unreal Engine : کد نویسی دانلود کتاب Pdf / آموزش فارسی نرم افزار آنریل انجین : سطح مبتدی و مقدماتی Unreal Engine
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 4٫67 out of 5)
Loading...
بازدید: 4.67 - "آموزش فارسی نرم افزار آنریل انجین : سطح مبتدی و مقدماتی Unreal Engine" توسط تاریخ انتشار:03/07/2018

آموزش ساخت پروژه Unreal Engine آنریل انجین به زبان فارسی به سری آموزش نرم افزار Unreal Engine فارسی رایگان خوش آمدید. در این دوره آموزشی بازی سازی، میخواهیم مقدمات یادگیری این نرم افزار را یاد بگیریم. این دوره، در سطح مبتدی و مقدماتی است و برای کسانی است که هیچ گونه آشنایی با این نرم افزار و کلا …

آموزش فارسی نرم افزار آنریل انجین : سطح مبتدی و مقدماتی Unreal Engine

آموزش مبتدی آنریل انجین فارسی  : ساخت پروژه Unreal Engine

آموزش ساخت پروژه Unreal Engine آنریل انجین به زبان فارسی

به سری آموزش نرم افزار Unreal Engine فارسی رایگان خوش آمدید. در این دوره آموزشی بازی سازی، میخواهیم مقدمات یادگیری این نرم افزار را یاد بگیریم. این دوره، در سطح مبتدی و مقدماتی است و برای کسانی است که هیچ گونه آشنایی با این نرم افزار و کلا مبحث بازی سازی ندارند!این درس در مورد ساخت و مدیریت پروژه اولیه در نرم افزار Unreal Engine است.

وقتی که برای اولین بار نرم افزار آنریل انجین را باز کنید، با پنجره unreal engine project browser مواجه خواهید شد. در این پنجره، میتوانید نوع پروژه ای که میخواهید بسازید را انتخاب کنید و با استفاده از غالب های آماده آن، میتوانید یک پروژه جدید ایجاد کنید یا فایل هایی را که قبلا کار کرده اید را باز کنید.

اگر بخواهید یک پروژه کاملا خالیو بدون کدی ایجاد کنید و از صفر را شروع کنید، گزینه Blank را انتخاب کنید.نرم افزار آنریل انجین ، قالب های آماده زیادی هم دارد. مثلا Basic Code که یک پروژه خالی هست.ولی فریم ورک ساده ای در آن وجود دارد. و برای تعامل با خودش هم از زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس (++C).و البته کلی تمپلیت دیگر هم داریم.مثلا غالب آماده بازی اول شخص Code First Person ، بلوپرینت اول شخص و بازی حرکت توپ، اسکرولر سوم شخص، بالا به پایین و …

دقت بفرمایید که اساس بازی سازی Unreal Engine به زبان سی پلاس پلاس است و البته میتوانید به صئرت بلوپرینت هم سازی خودتان را بسازید.بهر حال، اگر چیز خاصی در مورد کدنویسی نمیدانید و یا در مورد ++C اطلاعاتی ندارید ، حتما از گزینه blueprint first person template استفاده کنید. در قسمت Name میتوانید یک اسم هم برای پروژه خودتان قرار بدهید. دقت بفرمایید که اگر تیک گزینه include Starter content را بزنید، اینکار باعث میشود که یک سری فایل های آماده Asset را در اختیار ما قرار بدهد که کار ما را تا حد زیادی راحت میکند.

در این درس، در مورد ساخت یک پروژه صحبت کردیم، و در درس بعدی، در مورد رابط کاربری نرم افزار Unreal Engine صحبت میکنیم و وقتی که با منوها، پنل ها و … آن آشنا شدید، میتوانیم در مورد شخصی سازی آن صحبت کنیم . در قسمت های بعدی، نحوه ساخت فولدر و … را هم به شما توضیح خواهم داد. نسخه کامل این مفاهیم را به صورت ویدئویی میتوانید در پنجره زیر، آنلاین تماشا کنید یا ویدئو آن را دانلود بفرمایید.

فیلم آموزشی Video Tutorial

 

پخش آنلاین آموزش فارسی نرم افزار آنریل انجین : ساخت پروژه اولیه

نسخه کامل آموزش فارسی بازی سازی آنریل اینجین سه بعدی : مقدماتی تا پیشرفته

آموزش جامع Unreal Engine به زبان فارسی

 

 

Creating a Project Click one of the Launch buttons to open the Project Browser. Once it opens, click the New Project tab. Click the Blueprint tab. ایجاد یک پروژه با کلیک بر روی یکی از دکمه های راه اندازی برای باز کردن مرورگر پروژه. پس از باز شدن، روی برگه پروژه جدید کلیک کنید. روی برگه Blueprint کلیک کنید. در اینجا می توانید از یکی از قالب ها استفاده کنید. با این حال، از زمانی که از ابتدا شروع می کنید، قالب Blank را انتخاب کنید. در زیر، تنظیمات اضافی را پیدا خواهید کرد. در اینجا هر گزینه ای را انجام می دهیم: Target Hardware: انتخاب Mobile / Tablet برخی از اثرات پس از پردازش را غیر فعال می کند. همچنین با استفاده از ماوس به عنوان یک ورودی لمسی امکان پذیر خواهد بود. این را به Desktop / Console تنظیم کنید. هدف گرافیکی: انتخاب مقیاس پذیر 3D یا 2D برخی از اثرات پس از پردازش را غیر فعال می کند. این را به حداکثر کیفیت تنظیم کنید. محتوای شروع کننده: شما می توانید این گزینه را فعال کنید تا محتوا را وارد کنید. به خاطر سادگی، این را به محتوای بدون استارتر تنظیم کنید. در نهایت، یک قسمت برای مشخص کردن محل پوشه پروژه شما و نام پروژه شما وجود دارد. شما می توانید محل پوشه پروژه خود را با کلیک کردن بر روی سه نقطه در انتهای فیلد پوشه تغییر دهید. نام پروژه عنوان بازی را نشان نمی دهد بنابراین نگران نباشید اگر می خواهید عنوان را بعدا تغییر دهید. متن را در فیلد Name انتخاب کرده و در BananaTurntable تایپ کنید. در نهایت، روی ایجاد پروژه کلیک کنید.
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=48991 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

2 دیدگاه

  1. سلام/ محمد جان اگر همین پیغام رو توی سایت stackoverflow سرچ کنی ، دوستان زیادی دقیقا راه حل اش رو توضیح دادن

  2. سلام!
    من نسخه 4.9 آنریل رو دارم و یه سر رشته ای هم از ++c.نرم افزاری هم که با هاش کد مینیویسم visual studio 2013 ultimate edition هست ولی هر وقت میخوام پروژه ایجاد کنم این پیغام میاد:
    ممکنه راهنمایی کنیذ؟
    UnrealBuildTool Exception: ERROR: Failed to harvest environment variables

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)