دانلود آموزش انیمیشن سازی: تری دی مکس 3d max مایا Maya سینما فوردی CINEMA 4D

دوره کامل شبیه سازی سیالات RealFlow & Cinema 4D Fluid Simulations

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...

دوره کامل شبیه سازی سیالات RealFlow & Cinema 4D Fluid Simulations

چرا باید از نرم افزار های RealFlow | Cinema 4D برای شبیه سازی های مایعات استفاده کنیم ؟

در این کنفرانس آموزشی ، میپردازیم به شبیه سازی سیالات با نرم افزار های  سینمافوردی و ریل فلو.نرم افزار ها RealFlow | Cinema 4D بر اساس Dyverso solver ساخته شده اند و میتوانند کاملا قدرتمند، بهترین و سریع ترین شبیه سازی های مایعات (fluid simulation) را انجام دهند.

 

شبیه سازی سیالات در RealFlow و Cinema 4D
کلاس های آموزش cinema 4d

آموزش تصویری سینمافوردی Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو آموزش سینمافوردی

دانلود ویدئو با لینک مستقیم – 25 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده
خرید پستی
مشاهده تمام آموزش های فارسی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=60855 :لینک کوتاه

Crown splashes on demand . Use RF directly with C4D Mograph. Visible fluids on objects. Super-fast meshing RealFlow و سینما 4D: کار جدید برای شبیه سازی سیالات دربارهی آن چیست؟ تیم RealFlow بعدی Limit ™ اخیرا RealFlow جدید را منتشر کرده است سینما 4D این ادغام به شما اجازه می دهد تا در شبیه سازی سیال به طور مستقیم در داخل C4D بهترین را بدست آورید. با RealFlow's Dyverso حل کننده در RealFlow | Cinema4D شما بهترین کیفیت را در شبیه سازی های کوچک و متوسط ​​دریافت می کنید. علاوه بر این از این ادغام جدید، گردش کار ساده و انعطاف پذیر به طور کامل در Cinema 4D، با استفاده از اصلاح کننده های بومی و ابزار برنامه همراه با RealFlow است. در این یک هفته وبینار Helge Maus متخصص RealFlow از pixeltrain نسخه RealFlow | سینما 4D نمایش گردش کار دقیق و تمام ویژگی های جدید در دسترس کاربران است. چه کسی وبینار را ارائه می دهد Helge Maus با شرکت خود pixeltrain ارائه می کند 3d | vfx | انیمیشن در خانه، کارگاه ها و مربیگری آنلاین برای صنعت 3D و VFX. او شما را قادر می سازد تکنیک های تولید حرفه ای را با ابزار زیر به کار ببرید: Cinema 4D، Maya، Houdini FX، Nuke، After Effects، V-Ray، Arnold، RealFlow، Substance، Unity 3D و بسیاری دیگر. او به عنوان یک مترجم رایگان برای سیستم های ادوبی بیش از 15 سال کار کرده است و عضو تیم بتا برای Autodesk Maya، Adobe After Effects است و مربی سرآمد MAXON برای CINEMA 4D است. او با مشتریان مانند Jura، Vitra، Jung-von-Matt، Pirates Paradise، RedSeven Entertainment، ProSiebenSat.1، SKY Deutschland، NDR، RBB، Sony DADC، Intel و بسیاری دیگر از شرکت های بین المللی کار کرده است. RealFlow | سینما 4D به شما بهترین شبیه سازی سیال می دهد، به طور مستقیم در داخل Cinema 4D. در حال حاضر شما می توانید شبیه سازی بالا پایان با یک گردش کار حتی ساده تر است. چرا RealFlow | سینما 4D مایعات جدی و با کارایی بالا RealFlow | سینما 4D بر روی حل کننده Dyverso RealFlow ساخته شده است - بنابراین شما با شبیه سازی سیال، با گردش کار آسان، بهترین را خواهید داشت. گردش کار ساده شده فراموش کردن در مورد رفتن به عقب و جلو بین سیستم عامل های 3D. دیگر نیازی به نگرانی در مورد وابستگی های شبکه، مجوز ها یا مسائل مربوط به IP نیستید. ابزارهای کاملا یکپارچه حالا شما می توانید از اصلاح کننده های بومی Cinema 4D و ابزارهای ترکیبی با RealFlow استفاده کنید. شبیه سازی سرعت بالا RealFlow | Cinema 4D GPU شتاب گرفته است، پشتیبانی از CUDA و OpenCL. RealFlow چیست؟ Cimena 4D انجام دهید؟ تعامل ذره-Object از گره های RealFlow و Collider Cinema 4D با هم استفاده کنید. حلقه های C4D به عنوان مسیر ذرات RF ایجاد اسپیلین ها در Cinema 4D و استفاده از آنها به عنوان مسیرهای مایع در RealFlow. مواد C4D به عنوان ماسک انتشار استفاده از مواد Cinema 4D و بافت برای انتشار ذرات مایع. تقلا تاج بر روی تقاضا ایجاد و سفارشی کردن چکه های تاج را به راحتی. استفاده از RF به طور مستقیم با C4D Mograph تبدیل RF به ذهن تفکر، استفاده از نمونه ذرات و اشیاء ردیاب. مایعات قابل مشاهده بر روی اشیاء استفاده از نقشه های برخورد در شبیه سازی و ارائه اثر. مشکی فوق سریع استفاده از یک موتور مش سریع و آسان برای پیکربندی بر اساس کتابخانه OpenVDB. Particle-Object Interaction . C4D splines as RF particle paths. C4D materials as emission masksparticles. .

کانال تلگرام
برچسب ها

jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

بستن