آخرین ویژگی ریل فلو سینمافوردی : شبیه سازی مایعات RealFlow Cinema 4D

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

آموزش ریل فلو سینمافوردی شبیه سازی مایعات RealFlow Cinema 4D

شبیه سازی مایعات (Fluids simulation) یکی از چالش برانگیز ترین رشته ها در زمینه 3D می باشد. یکی از ابزارهای استاندارد در این صنعت،نرم افزار Realflow از شرکت Next Limit است که برای Cinema 4D در حال حاضر در دسترس قرار دارد. با توجه به پیچیدگی نرم افزار Realflow، شبیه سازی ها باید مش بندی شوند و سپس به Cinema 4D وارد شوند. در حال حاضر، قابلیت های اساسی حیاتی به طور مستقیم در Cinema 4D قابل دسترسی است، که باعث می شود کار ساده ای با شبیه سازی مایعات انجام شود.

قابلیت اتصال این پلاگین به تازگی منتشر شده به Realflow نیاز به ایمپورت (importing)و اکسپورت (exporting ) را حذف می کند و باعث می شود که مایعات به طور مستقیم در Cinema 4D شبیه سازی شود. علاوه بر این، نرم افزار محبوب Cinema 4D مانند MoGraph، مو، PyroCluster و بسیاری از ابزارهای دیگر می توانند در رابطه با Realflow استفاده شوند.و این وعده افزایش قابل توجهی در سرعت تولید و انعطاف پذیری را به ما می دهد.

نرم افزار Realflow ایده آل برای کاربران سینما 4D است که به دنبال یک راه حل قدرتمند برای شبیه سازی مایعات است که گردش کاری خود را منحنی نمی کند! Divers Solvers ثابت شده شبیه سازی بالا پایان به پایان می رسد. و به لطف شتاب GPU با پشتیبانی CUDA و OpenCL، صحنه های پیچیده می تواند به سرعت و به راحتی ویرایش شود.

یک آموزش کوتاه از Next Limit به کاربران اولین تصور از Realflow | را میدهد ویژگی های Cinema 4D و نحوه استفاده از آن.تمام عملکردهای نسخه کامل Realflow کامل نیستند. یک مقایسه ویژگی در سایت بعدی Limit وجود دارد.

آموزش تصویری سینمافوردی Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو آموزش آخرین ویژگی ریل فلو سینمافوردی : شبیه سازی مایعات RealFlow Cinema 4D

دانلود رایگان ویدئو آموزشی Realflow | Cinema 4D features

دانلود ویدئو با لینک مستقیم – 5 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده
خرید پستی
مشاهده تمام آموزش های فارسی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=60863 :لینک کوتاه

کانال تلگرام
برچسب ها
نمایش بیشتر

jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید