خانه / دانلود آموزش انیمیشن سازی: تری دی مکس 3d max مایا Maya سینما فوردی CINEMA 4D / ویژگی جدید ریل فلو سینما فوردی . شبیه سازی مایعات RealFlow Cinema-4D
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "ویژگی جدید ریل فلو سینما فوردی . شبیه سازی مایعات RealFlow Cinema-4D" توسط تاریخ انتشار: 26/03/2018

آموزش شبیه سازی مایعات fluid simulations RealFlow Cinema-4D تیم سازنده نرم افزار ریل فلو (Next Limit`s RealFlow) اخیرا ویژگی های جدید را برای این نرم افزار توسعه داده اند که کاربران بتوانند از این دور نرم افزار RealFlow | Cinema 4D ، به طور همزمان استفاده کنند. با استفاده از این ادغام و یک پارچه سازی انجام شده، …

ویژگی جدید ریل فلو سینما فوردی . شبیه سازی مایعات RealFlow Cinema-4D

آموزش شبیه سازی مایعات fluid simulations RealFlow Cinema-4D

آموزش شبیه سازی مایعات fluid simulations RealFlow Cinema-4D

تیم سازنده نرم افزار ریل فلو (Next Limit`s RealFlow) اخیرا ویژگی های جدید را برای این نرم افزار توسعه داده اند که کاربران بتوانند از این دور نرم افزار RealFlow | Cinema 4D ، به طور همزمان استفاده کنند.

با استفاده از این ادغام و یک پارچه سازی انجام شده، میتوانید بهترین شبیه سازی های مایعات fluid simulation را مستقیما در سینمافوردی انجام بدهید.

با استفاده از این ویژگی RealFlow`s Dyverso solver که در داخل نرم افزار های RealFlow|Cinema4D اتفاق افتاده، میتوانید به بهترین کیفیت شبیه سازی مایعات در مقیاس کوچک و در مقیاس medium برسید.

مهم ترین ویژگی این ادغام و یک پارچگی این هست که گردش کار و نحوه انجام این شبیه سازی بسیار ساده و انعطاف پذیر است و به راحتی میتوانید آن را در Cinema 4D اجرا کنید. یعنی با استفاده از ابزارها و modifiers های موجود در خود Cinema-4D میتوانید به راحتی اینکار را انجام دهید.

این آموزش ویدئویی که در حدود یک ساعت است، و از یک کنفرانس ضبط شده، متخصص نرم افزار RealFlow ، جناب آقای Helge Maus روش های استفاده از این ابزارها و امکانات جدید اضافه شده را توضیح خواهد داد.

آموزش شبیه سازی مایعات fluid simulations RealFlow Cinema-4D

آموزش شبیه سازی مایعات fluid simulations RealFlow Cinema-4D

آموزش تصویری سینمافوردی Video Tutorials

 

پخش آنلاین ویدئو آموزش سینمافوردی

 

 

 RealFlow-for-Cinema-4D Company pixeltrain | 3d | vfx | animation in-house trainings, workshops and online-coaching for the 3d & vfx industry.سینما 4D، مایا، هودینی FX، Nuke، After Effects، V-Ray، Arnold، RealFlow، Substance، Unity 3D و بسیاری دیگر را به کار می برد. او به عنوان یک مترجم رایگان برای سیستم های ادوبی بیش از 15 سال کار کرده است و عضو تیم بتا برای Autodesk Maya، Adobe After Effects است و مربی سرآمد MAXON برای CINEMA 4D است. او با مشتریان مانند Jura، Vitra، Jung-von-Matt، Pirates Paradise، RedSeven Entertainment، ProSiebenSat.1، SKY Deutschland، NDR، RBB، Sony DADC، Intel و بسیاری دیگر از شرکت های بین المللی کار کرده است. RealFlow | سینما 4D بهترین شبیه سازی سیال را به شما می دهد، به طور مستقیم در داخل Cinema 4D. حالا شما می توانید شبیه سازی بالا پایان با جریان کاری حتی ساده تر به دست آورید. چرا RealFlow | سینما 4D مایعات جدی و عملکردی RealFlow | سینما 4D بر روی حل کننده Dyverso RealFlow ساخته شده است - بنابراین شما با شبیه سازی سیال، با گردش کار آسان، بهترین را خواهید داشت. گردش کار ساده شده فراموش کردن در مورد رفتن به عقب و جلو بین سیستم عامل های 3D. دیگر نیازی به نگرانی در مورد وابستگی های شبکه، مجوز ها یا مسائل مربوط به IP نیستید. ابزارهای کاملا مجتمع اکنون می توانید از اصلاح کننده های بومی Cinema 4D و ابزارهای ترکیبی با RealFlow استفاده کنید. شبیه سازی سرعت بالا RealFlow | Cinema 4D GPU شتاب گرفته است، پشتیبانی از CUDA و OpenCL. RealFlow چیست؟ Cimena 4D انجام دهید؟ تعامل ذره-Object از گره های RealFlow و Collider Cinema 4D با هم استفاده کنید. حلقه های C4D به عنوان مسیر ذرات RF ایجاد اسپیلین ها در Cinema 4D و استفاده از آنها به عنوان مسیرهای مایع در RealFlow. مواد C4D به عنوان ماسک انتشار استفاده از مواد Cinema 4D و بافت برای انتشار ذرات مایع. تقلا تاج بر روی تقاضا ایجاد و سفارشی کردن چکه های تاج را به راحتی. استفاده از RF به طور مستقیم با C4D Mograph تبدیل RF به ذهن تفکر، استفاده از نمونه ذرات و اشیاء ردیاب. مایعات قابل مشاهده بر روی اشیاء استفاده از نقشه های برخورد در شبیه سازی و ارائه اثر. مشکی فوق العاده سریع استفاده از یک موتور سریع و آسان برای پیکربندی مش بر اساس کتابخانه OpenVDB. چه کسی ارائه Webinar Helge Maus ارائه با خود
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=60930 :لینک کوتاه

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*