خانه / دانلود آموزش مدل سازی سه بعدی : تری دی مکس 3ds max مایا Maya اتوکد Auto cad زیبراش ZBrush / آموزشی تری دی مکس 3ds Max 2018 : مقدماتی تا پیشرفته لیندا
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزشی تری دی مکس 3ds Max 2018 : مقدماتی تا پیشرفته لیندا" توسط تاریخ انتشار:01/07/2018

آموزش فارسی تریدی مکس در معماری مدلسازی editable poly Spline nurbs دوربین انیمشن سازی نورپردازی تریدی مکس متریال مپ تکسچر رندر منتال ری

آموزشی تری دی مکس 3ds Max 2018 : مقدماتی تا پیشرفته لیندا

آموزش 3ds Max 2018

آموزش تری دی مکس 3ds Max 2018 صفر تا صد

به دوره آموزش گام به گام و اصولی تری دی مکس 3ds Max 2018 خوش آمدیددر این ویدئو آموزشی ، میخواهیم با ضروریات این نرم افزار قدرتمند و همه کاره گرافیک سه بعدی و انیمیشن سازی شرکت Autodesk آشنا شویم.

در ابتدا از مقدمات شروع میکنیم و سفارشی سازی و پیکربندی رابط کاربری را یاد میگیریم . کار با آبجکت ها و Sub Objects را برای انجام مدل سازی سطح چند ضلعی subdivision surface modeling را انجام خواهیم داد. مدل سازی با خطوط دو بعدی اسپیلان و NURBS و ایجاد و ویرایش فریم های کلیدی را تمرین خواهیم کرد.همچنین میتوانید دوره آموزش تری دی مکس 3ds Max 2019 و آموزش تری دی مکس 3ds Max 2017 به زبان فارسی را هم مشاهده بفرمایید.

این دوره شامل صفر تا صد 3ds Max 2018 است که میتوانید از لینک زیر دانلود کنید.

فیلم آموزشی Video Tutorial

پخش آنلاین آموزش 3ds-Max 2018 ( قسمت اول)

دانلود کنید – 2.06 گیگ

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده
خرید پستی

خرید آموزش فارسی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=47809 :لینک کوتاه


Let's begin learning the essentials of 3ds Max 2018 to this introduction to 3ds Max 2018 3ds Max برای ابزارهای مدل سازی و رندر آن شناخته شده است. این نقاط قوت در  طراحی معماری، تولید، توسعه بازی، طراحی  3ds Max 2018 configuring the interface صنعتی و گرافیک حرکتی بازی سازی کامپیوتری می کنند. ده ها تن از ویژگی ها و تکنیک Controlling lights and shadows های به کار رفته، از مجسمه سازی و بافتن تا نورپردازی و رندر کردن وجود دارد. این دوره 3ds Max را از سطح زمین پوشش می دهد، ارائه کلی از کل بسته و همچنین مهارت های ضروری است که هنرمندان 3D نیاز به Modeling with splines and NURBS ایجاد مدل های حرفه ای و انیمیشن سازی تری دی مکس دو بعدی سه بعدی دارند. یاد بگیرید چگونه به اطراف رابط 3ds Max بروید و سفارشی آن را با توجه به خط تولید خود را. کشف نحوه مدل سازی اشیاء مختلف با استفاده Framing shots with cameras از اسپیلان خط دو بعدی ، NURBS، چند ضلعی، سطوح زیرسطح و ابزارهایی مانند Paint Deform. سپس، نحوه ساخت سلسله مراتب را بیابید، دوربین ها و چراغ ها را به یک صحنه اضافه نحوه دستکاری اشیاء و حرکت در فضای 3D شروع می کنیم. برای یک مرور کلی از ابزارهای مدل سازی موجود، تکنیک های متعددی مانند  پویلیگان چند ضلعی ها، اسپیلین ها، سطوح Performing polygonal and subdivision surface modeling how to 3ds Max 2018 apping textures تقسیم بندی و how to uilding materialin 3ds Max 2018  مجسمه سازی آزاد را استخدام می کنیم. از آنجا ما به طرح دوربین و صحنه، ساختن سلسله مراتب و انیمیشن ساده قاب کلیدی پیشرفت خواهیم کرد. هیچ صحنه 3D بدون مواد، بافت و روشنایی کامل نیست، و ما خواهید دید که چگونه 3ds Max در همه این مناطق برتر است. ما تصاویر و انیمیشن های متحرک را با استفاده از موتورهای رندر سهام 3ds Max به نمایش می گذاریم. با 3ds Max 2018 ما دو گزینه برای Selecting, duplicating, editing objects روشنایی جهانی، Autodesk Raytracer و Arnold Renderer جدید شگفت انگیز داریم. 3ds Max یک کیت قوی و قدرتمند از ابزارهای ایجاد محتوای دیجیتالی است..  کنید و با فریم های کلیدی تحریک کنید. نویسنده آرون فریس راس همچنین 3ds Max 2018  freeform modeling and sculpting نگاهی عمیق به مواد و نقشه برداری بافت و همچنین گزینه های رندرینگ، از جمله مقدمه ای برای Rendering sequences animation 3ds Max 2018  متور رندر آرنولد برای تری دی مکس ، رندر تولید جدید، می گیرد. 3ds Max نرم افزار قاتل Autodesk برای تجسم طراحی است، اما همچنین در رسانه ها و سرگرمی ها پیشرفت می کند. این به طور گسترده ای 3ds Max 2018 Creating and editing keyframes در طراحی بازی دو بعدی یونیتی ، انیمیشن، how to inking objects in hierarchies جلوه های بصری و گرافیک بصری جلوه ویژه  Working with sub-objects in the modifier stack حرکت استفاده می شود. ما با اصول رابط کاربری 3ds Max 2018 است

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)