آموزش فارسی تری دی مکس 3ds Max 2017 در معماری : مقدماتی تا پیشرفته

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

آموزش فارسی تریدی مکس 3ds Max 2017 در معماری

آموزش فارسی تریدی مکس در معماری :مدلسازی نورپردازی رندر

در این دوره آموزشی تری دی مکس در معماری 3ds Max 2017 ، میخواهیم هر آنچه را که برای ساخت مدل های سه بعدی حرفه ای ، انیمیشن سازی، و ساخت موشن گرافیک های زیبا را لازم دارید را به شما آموزش دهیم.

این دوره شامل بخش های گام به گام ویدئویی در مورد مدلسازی بر اساس خطوط spline ، و مدلسازی بر اساس پولیگان polygonal modeling ، و همچنین مباحث کاملا پایه ای مانند : تکسچرسازی texturing ، نورپردازی lighting ، و رندرینگ rendering به زبان فارسی است.

همه شما تری دی مکس 3ds Max را به عنوان یک نرم افزار مدلسازی و رندرگیری میشناسند. این توانایی برای انجام پروژه های معماری architecture ، ساخت و تولید manufacturing ، توسعه بازی  game development ، صنعت بزرگ طراحی و ساخت industrial design و موشن گرافیک motion graphics بیشترین نقش را بازی میکند .

برای استاد تریدی مکس شدن ، باید مهارت های زیادی را در حجاری sculpting ، متریال سازی تا نورپردازی texturing to lighting و همچنین رندرگیری یاد بگرید. که در این دوره، تمام این مباحث را از صفر تا صد را تمرین خواهیم کرد و مهارت های لازم را در غالب یک آموزش جامع برای حرفه ای شدن ، در غالب یک پکیج package خدمت شما ارائه خواهیم کرد.

آموزش فارسی تریدی مکس 3ds Max 2017 رندر روز

آموزش فارسی نورپردازی و رندر داخلی تریدی مکس 2017 در معماری

آموزش فارسی تریدی مکس مدلسازی و رندر روز

آموزش فارسی مدلسازی و نورپردازی و رندر روز

آموزش فارسی تریدی مکس رندر شب

آموزش فارسی رندر شب در تری دی مکس 2017

خلاصه آموزش فارسی تری دی مکس 2017 :

بخش اول Getting Started : شامل مقدمات و آشنایی با رابط کاربری  user interface و نحوه ویرایش و تنظیم دلخواه آن، ساخت فولدر پروژه و … هست.

بخش دوم   3ds Max Interface : آشنایی با منوها ، پنل فرمان ، ابزار های ترنسفورم Transforming  ، دکمه های میان بر کیبورد hotkeys ، تنظیم واحد ها system units و نحوه ویرایش گرید ها home grid ، چیدمان دلخواه دیدگاه ها Configuring viewports و … است.

بخش سوم   Manipulating Objects : ویرایش آبجکت ها و تنظیم سیستم مختصات برای ویرایش آبجکت ها coordinate system ، آموزش کار با ابزار Array groups  و ابزار جدید مکس به اسم : Scene Explorer.

بخش چهارم Modifier Stack : آموزش کامل پنل مودیفایر استک ، ویرایش مرکز ثقل آبجکت ها pivot point ، درک مفهوم ساب آبجکت subobjects ، و اعمال چند مودیفایر رایج برای درک بهتر این ابزار هست.

بخش پنجم Spline Modeling : مدلسازی بر اساس خطوط و نحوه تبدیل خط به حجم سه بعدی است و شامل ترسیم خط راست و زاویه دار line، وبرایش ورتکس ها vertex ، آشنایی با ویرایش گر  Lathe modifier و Sweep modifier ، تنظیم نرمی خطوط با پارامتر Interpolation ، آموزش کار با NURBS ، وارد کردن فایل های Illustrator  به مکس و ابزار جدید متن نویسی TextPlus  و … است.

بخش ششم مدلسازی پولیگان ها  Polygon Modeling :  در این قسمت، با استفاده از مدل سازی بر اساس ادتیبل پولی و ابزار های Cut – QuickSlice – Boolean operands ، مدل سازی یک آپارتمان را انجام خواهیم داد.

بخش هفتم مدلسازی براساس ساب آبجکت Sub-Object Polygon Editing : این قسمت را با معرفی ابزار های محدود حرکت و انتخاب و تغییر مقیاس به اختصار به انها transforms گفته میشود شروع میکنیم و دستورهای پایه ای مانند Chamfer – Extrude – Welding را تمرین خواهیم کرد.

بخش هشتم مدلسازی ساب دیویژن سرفیس Subdivision Surface Modeling : در این بخش، به شما ابزار هایی را معرفی میکنیم که بتوانید سطوح منحی و نرم مانند صورت انسان و … را طوری مدل سازی کنید که اولا قابل ویرایش باشد و ثانیا فایل شما را سنگین نکند. یکی از رایج ترین های این ابزار OpenSubDiv modifier است.

پخش آنلاین قسمت 59

بخش نهم مدلسازی و حجاری دست آزاد Freeform Modeling : آموزش کار با قلموی ابزار Paint Deform ، آشنایی با پارامتر های براش Brush options ، روش های تبدیل آبجکت ها به یکدیگر و حجاری و حکاکی در مکس توسط ابزار Conform Transform را آموزش خواهیم داد.

بخش دهم سلسله مراتب Hierarchies : در این بخش یاد میگیرم که مرکز ثقل هر آبجکت  pivot points چیست و چه تاثیری در هنگام ویرایش کردن مدل سه بعدی دارد و همچنین با مفهوم Hierarchies آشنا میشویم و یاد میگیرم که چطور Gimbal coordinate را به همدیگر لینک  Linking objects یا قفل Locking  کنیم.

بخش یازدهم کار با دوربین Layout and Camera : در این بخش ، کارهایی که برای مدیریت یک صحنه لازم است مانند : ادغام فایل Merging  ، استفاده از آبجکت های مرجع  XREF objects ، مدیریت لایه های نمایش داده شده display layers ، ساخت دورین و ویرایش تارگت آن  target camera ، دوربین آزاد ، کادر Safe Frames ، مفهموم تناسب کادر خروجی رندر aspect ratio و … را تمرین میکنیم.

بخش دوازدهم کلید سازی برای انیمشن سازی  Keyframe Animation : یکی از مهم ترین قسمت ها انیمشن سازی است و آشنایی دقیق و مدیریت ابزار های آن واقعا ضروری است. درا ین بخش ، ابزار های کنترل کننده آن مانند : Time Configuration ،  کلید انیمیشن سازی بر اساس Auto Key و Set Key mode ، ویرایش انیمیشن در خط زمان timeline ، ویرایش انیمشن در قسمت Dope Sheet ، اتصال و مدیریت کلید ها در Curve Editor و … را تمرین خواهیم کرد.

بخش سیزده نورپردازی تریدی مکس Lighting : این بخش را با معرفی انواع نورها در مکس مانند نورهای فتومتریک photometric lights شروع میکنیم و میزان قدرت نور ، رنگ نور ، تنظیم روشنایی کلی صحنه ، و متور رندر جدید art renderer را کار کرده و پس از گذراندن مقدمات ، تکنیک های کمی پیچیده تر مانند : کار با اشکال نور light shape ، تنظیم توزیع نور  llght distribution ، ساخت نور آسمان و خورشید sun and sky ، پیش نمایش رندر در حالت  ActiveShade  را یاد میگیریم و کار با کادر کمکی Light Explorer را تمرین خواهیم کرد.

بخش چهاردهم متریال دهی در تری دی مکس  Materials : در این بخش ، روش کار کردن با کادر ویرایش گر متریال قدیمیCompact Material Editor و جدید Slate Material Editor را تمرین میکنیم . پارامترهای متریال استاندارد material parameters و physical materia را برسی میکنیم ، و کارهای پایه ای مانند ویرایش متریال ، خروجی و ذخیره کرده آنها و روش کار با متریال های چندگانه Multi-Sub-Object را آموزش خواهیم داد.

بخش پانزدهم اعمال مپ و تکسچر Mapping Textures : در این بخش مباحث پایه ای که باید برای تنظیم یک تکسچر در تری دی مکس ، بلد باشید ، مانند : مپ های رویه ای 3D procedural maps ، کار با تصاویر بیت مپ bitmap  ،  scene assets ، تنظیم مقیاس متریال با ابزار UVW Map ، و مقیاس جهانی  Real-World Map Size ، نقاشی کردن روی آۀبجکت هاه با ابزار Viewport Canvas و … را برسی خواهیم کرد.

بخش شانزدهم رندر گیری تری دی مکس  Rendering : در این بخش هر آنچه را که برای آماده کردن یک صحنه برای رندرگیری لازم است را یاد خواهیم داد. مثلا : تغییر متور رندر renderer ، رندر با نورهای پیش فرض و استاندارد standard lights ، تنظیم و کنترل سایه shadows ، کار با متور رندر scanline  ، تنظمات برای متور رندر منتال ری  mental ray  ، رندر تصاویر پشت سرهم سیکونس  image sequence (برای انیمشن سازی) و وارد کردن آن تصاویر در رم پلیر  RAM Player .

https://3dmaxfarsi21.wistia.com/medias/cot7y2hclo?embedType=async&videoFoam=true&videoWidth=1280

پخش آنلاین قسمت 119 این آموزش

ویژگی های جدید اضافه به تری دی مکس 3ds Max 2018

3ds Max 2018 شامل چندین ویژگی جدید برای ایجاد محتوا و تجسم نمایی است. بدیهی است، متور رندر Arnold جایگزین اینجین منتال ری شده و به عنوان یک موتور رندر با سطح استاندارد بالا در جهان شناخته می شود. در این دوره، ابتدا نگاهی به متریال ها ، سیستم روشنایی و رندر در آرنولد خواهیم داشت و. ویژگی های جدید معرفی شده در به روز رسانی 3ds Max 2018 را بررسی خواهیم کرد. مانند Modifiers Data Channel و Map Blended Box Map. علاوه بر این، به شما نشان خواهم داد که سفارشی کردن رابط کاربری و محیط آن چقدر آسان تر شده است . در پایان این دوره، شما یک مرور کلی از آنچه در 3ds Max 2018 جدید است، دریافت خواهید کرد.

در این نسخه 3ds Max، بسیاری از پیشرفتها در قلب این نرم افزار نهفته شده است. این برنامه پایدار و کارآمدتر از همیشه است و رابط کاربری آن را تغییر داده است تا آن را پاسخگو تر و قابل تنظیم تر کند. این دوره به سه قسمت اصلی نسخه جدید، رابط کاربری، ایجاد محتوا و مهمتر از همه، موتور جدید رندر به نام آرنولد اشاره دارد.

در این کورس آموزشی به شما نشان خواهم داد که چطور اینجین Arnold با صحنه های سایه دار و نورها تعامل خواهد داشت و تنظیمات آن را بهینه سازی میکنیم تا زمان و کیفیت رندر را متعادل سازیم.

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

پخش آنلاین معرفی بخش آپدیت های تری دی مکس 2018

 

  • نام آموزش : آموزش فارسی تریدی مکس در معماری :  از مقدماتی تا پیشرفته
  • نرم افزارهای استفاده شده : 3ds Max 2017 (به همراه آموزش ویژگی های مکس 2018)
  • شرکت سازنده : لیندا
  • مترجم : جعفر صیدی
  • زمان : 11 ساعت
  • قیمت : 39,000 تومان

خرید پستی

سفارش این آموزش از فروشگاه تری دی مکس فارسی

 

 

خرید لینک دانلود این آموزش :

خرید لینک دانلود

 

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=15479 :لینک کوتاه

کانال تلگرام
نمایش بیشتر

jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

‫70 نظرها

  1. سلام
    قطعا تری دی مکس و مایا ، دو تا از بهترین نرم افزارهای کاراکتر سازی و انتقال به سایر نرم افزارهای بازی سازی، مثل یوینیتی هستند
    اما طراح هایی که برای من ارسال کردید ، رو در گام اول باید با زیبراش (ZBrush) کار کنید
    بعد از کامل شدن حجاری و اسکالپتینگ ZBrush دوباره به تری دی مکس وارد اش کنید و کارهایی مانند : ریگ و استوان بندی ، تکسچردهی و موشن دیتا رو روش بسازید و به نرم افزار بازی سازی تون(یونیتی – آنریل انجین) انتقال بدید …

  2. سلام روز بخیر
    عذر میخوام من ازتون یک مشاوره درزمینه ی 3ds max می خواستم. ببینید من برای اینکه طرح های خودمو به صورت3بعدی در بیارم به یک نرم افزار نیاز داشتم و max روانتخاب کردم
    وتصمیم گرفتم یک طرح ساده رو سه بعدی کنم برای اینکار از کتاب خونه چندتاکتاب گرفتم ولی واقعابه دردم نخورد بعضی ازگزینه هاشو max من نداشت درضمن من 2014رودارم وبرای همین من دیگه الان اون کتاب روکنار گذاشتم وسراغ you tube رفتم ولی اموزشی رو پیدانکردم که از صفرتاصد مدلسازی شروع کنه والان واقعاموندم که چطور یک کاراکتر ساده رو سه بعدی کنم. بعضی از طرح هام رو برای شما توی تلگرام فرستادم …

    من برای unity و game می خوام. اخه برای وارد کردن کارکتر ها به داخل یونیتی به من گفتن maxخوبه ! خوب شمامی تونین یک اموزش خوبی در همین ضمینه به من معرفی کنین که خودتون هم ازش استفاده کرده ونتیجه گرفتین

  3. سلام. محمد جان
    در افتر افکت ، کاراتر نمیسازند. از جای دیگه مثل ایلوستریتور وارد میکنند (البته پلاگین هایی هم برای خودش داره)
    انیمیشن داخل تری دی مکس هم که کلا سه بعدی است و بحث اش جداست.آموزش های انیمیشن سازی دو بعدی با افترافکت و سه بعدی مکس – مایا و سینمافوردی رو میتونید از این لینک دنبال کنید https://www.3dmaxfarsi.ir/category/animation-tutorial

  4. سلام وقت بخیر
    من دانشجوی مهندسی صنایع مبلمان هستم
    و ۶ ماهی هست که تری دی مکس کار میکنم
    و قصد یادگیری انیمیشن سازی رو دارم
    حالا متاسفانه من تو تری دی مکس گیج شدم میخوام بدونم دقیقا فرایند انیمیشن سازی چجوریه تو این نرم افزار مثلا تو افتر افکت برا انیمیشن سازی باید
    ۱: کاراکتر رو بکشیم
    ۲:انیمیت کنیم
    ۳:رندر بگیریم

    اما تو تری دی مکس اینجوری نیست ب نظرم پیچیدگیش زیاده
    میشه دقیقا مراحلش رو برام توضیح بدید؟
    بطور خلاصه اما ریز

  5. سلام استاد محترم، اگر امکانش هست من رو راهنمایی کنید، من هدفم رو تعین کردم که 3d architectural visualizer بشم, لطفا بفرمایید که چه دوره ها و برنامه هایی رو باید یاد بگیرم، فعلا 3ds max رو شروع کردم و با فتوشاپ هم آشنایی دارم،از لحاظ زبان انگلیسی هم مشکلی ندارم، ممنون اگر کمی جامع توضیح بدهید.

  6. سلام من یه پکیج جامع اموزش 3ds max به همراه اموزش پلاگ این vrey در 3ds max میخوام برای خرید از مقدماتی تا پیشرفته اموزش بده شما چی پیشنهاد میکنید؟

  7. سلام رضا جان،
    برای بازی سازی، به اندزه کافی آبجکت آماده (asset) هست که نیازی نیست که شما مدلسازی خونه و ماشین و آدم و … رو انجام بدی
    شما در نرم افزار هایی مثل یونیتی، فقط وقت ات رو باید بگذاری روی طراحی مرحله (design level) و کارهای خلاقانه و …
    بهر حال باید حداقل یکی از نرم افزار های مکس یا مایا رو هم یاد بگیری که این آموزش برای شما لازم هست…

  8. سلام خدمت شما
    من میخوام مود سازی کنم برای بازی ها مانند euro truck simulator 2 و غیره که نیاز به مدل سازی حرفه ای وسایل نقلیه دارن عنوان این آموزش هست آموزش 3d max در معماری آیا من با این آموزش هم میتونم مدل سازی وسایل نقلیه رو انجام بدم یا فقط معماری هست؟

  9. سلام. این دوره، آموزش تری دی مکس از پایه است و مدلسازی اون هم یک ساختمان هست که برای بچه های معماری مناسب است.
    شما اگر میخواید مکس رو یاد بگیرد، میتونید از این آموزش شروع کنید و برای زیاد شدن مهارت هاتون (مثلا مدلسازی یک تانک – ماشین و … ) سایر دوره ها رو دنبال کنید.
    انیمیشن ای هم که در این آموزش یاد میگیرید، انیمیشن داخلی یک خونه است که باز هم برای بچه های معماری مناسب است.
    برای یاد گیری بشتر، میتوانید دوره های مخصوص انیمیشن سازی و ریگ کاراکتر رو در دوره های دیگر(که داخل سایت خودمون هست) ادامه بدید

  10. باسلام
    آیا این آموزش تریدی مکس مقدماتی تا پیشرفته
    برای انیمیشن سازی یا یادگیری مدلسازی مناسب است
    مثلا مدلسازی یک تفنک یا شمشیر یک جسم انیمیشنی؟
    لطفا جواب بدید

  11. سلام و درود
    یک کارخانه صنعتی که کلیه قطعات ان با نرم افزار سالیدورک طراحی شده را می توان با این آموزشی که گذاشتید بصورت انیمیشن شبیه سازی نمود؟

  12. سلام و عرض ادب خدمت استاد بزرگوار
    در حال حاضر بنده فقط نیاز به یادگیری مدل سازی نمای بیرونی و داخلی ساختمان دارم . ممنون میشم لطف کنید راهنمایی کنید بندرو که از همین آموزش شروع کنم یا بهتره ابتدا از آموزشای دیگه استفاده کنم ؟
    ممنون از پاسخگوییتون

  13. باعرض سلام و احترام.
    مطالب بسیار جالب اموزنده و کاربردی و مفیدی ارائه میکنید با تشکر و قدردانی از زحمات شما استاد گرامی.

    بنده از نرم افزار گوگل اسکچ اپ در زمینه ی کابینت و دکوراسیون ام دی اف استفاده میکنم. لطفا در مورد این نرم افزار هم مطالبی بیان کنید(مرحله اخر کار رندر کردن).
    باتشکر.

  14. سلام
    شما اصولی کار نکردید و باید پله به پله جلو میرفتید. مثلا مرحله متریال سازی، رو باید اون آخرها انجام میدادید
    بهر حال توصیه میکنم این آمورش رو ببینید و بعد تماس بگیرید تا یک سری آموزش های دیگه رو هم بهتون معرفی کنم تا مرحله به مرحله، آنها رو هم ببینید

  15. سلام..من چند سال پیش رفتم کلاس تری دی ولی استادم خیلی افتضاح بود واسه همین آموزشو نصفه نیمه ول کردم این آموزش شما چجوریه؟؟چون کتاب هم قبلا گرفتم اصلا خوب یاد نمیده…آموزشهای شما شامل وی ری هم هست؟؟

    چن بارکارکردم ولی متریال ونورپردازیم بد بوده واسه همین بیخیال کارباتری دی شدم رشته ام هم معماریه بیشتربرای طراحی ساختمان لازم دارم..

  16. فرمت WMF ، مخفف (فرمت متادیتای ویندوز) هست. یک جور فرمت دیجیتالی هست که برای ساخت کلیپ آرت های نرم افزار ماکروسافت استفاده میشه.
    برای وارد کردم فایل های WMF ، میتونید از همون دستور IMPORT و بعدش دستور WMFIN استفاده کنید.
    البته فایل های WMF ، شامل فایل های وکتور و رستر (vector – raster data) هم میشوند. نکته مهم اینکه : این دستور، فقط اطلاعات وکتور و متن رو برای شما وارد میکند.
    یک سری آبشن خوب هم داره که میتونید تعیین کنید که شامل فایل های تو پر سالید (solid-fills) باشه یا نباشه!

    برای خروجی گرفتن فایل های WMF ، هم میتونید از همون روش استفاده کنید. و میاد فایل هایی رو که حاوی اطلاعات وکتور و فونت های تروتایپ فتوشاپ (vector data – TrueType fonts) هست رو برای شما خروجی میگیره! واقعا دم آمریکایی ها گرم. برای چیزهایی که میسازند ♥

  17. سلام می خواستم بدونم چگونه فایل های wmf رو در مکس باز کنیم

  18. برای بازی سازی ، میتونید از یونیتی استقاده کنید و این هم آموزش اش هست https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=21241
    درضمن،برای ساخت بازی، لزوما نیازی دانستن برنامه نویسی و کدنویسی و … نیست ! مخصوصا برای بازی هایی که معمولا در ایران ساخته میشه.

  19. سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم به جز این اموزش که گزاشتید نیاز به اموزش دیگه ای داره من قصد ساخت بازی رو دارم ولی هیچ چیز در مورد برنامه نویسی نمیدونم من تازه کارم و میخوامی که برای ساخت یک بازی 3D اموزش های لازم رو یاد بگیرم ایا برنامه ی دیگه ای هست که بدون اموزش های سخت و کد نویسی بشه طراحی کرد مثل mixamo fuse

  20. سلام
    دوست عزیز، شما باید دکمه (Show materials) رو که در بالای کادر متریال ادیتور هست رو بزنید. تا وقتی متریالی به چیزی اعمال کردید، داخل View Port ها هم اون رو بهتون نشون بده
    پشنهاد میکنم دوره آموزش فارسی 17 ساعته متریال سازی ویری رو ببینید 3dmaxfarsi.ir/?p=29372

  21. با سلام خدمتاقای صیدی خسته نباشید
    من اموزش 3dmax 2017 رو از سایت شما خریداری کردم ولی متاسفانه در قسمتی از فیلم که به یک پلان متریال عکس پلان را می دهم نشان نمیدهد
    اگر امکانش هست بنده رو راهنمایی کنید .

  22. من مشکلی ندادم فعلا
    فقط خواستم تشکر کنم از زحماتی که میکشی
    کمک خیلی بزرگی بود مجموعه آموزشی که گرفتم
    قطعا بعد از اتمام این مجموعه بقیه مجموعه های مورد نیازم رو میگیرم
    سپاس از لطفت و خسته نباشی دوست عزیز

  23. سلام و خسته نباشيد
    من هيچي از تري دي مكس نميدونم و ميخوام از صفر شروع كنم به حرفه ي ترم اول دانشگاهم يعني طوري كه نما بيرون و داخلي حتي نور پردازي رو بصورت حرفه ي ياد بگيرم اين آموزش كمكم ميكنه ايا ؟؟؟؟ خواهش ميكنم راهنمايم كنيد

  24. سلام خسته نباشین من یکبار کلاس رفتم ولی کلا فراموش کردم جزوه دارم ولی سر در نمیارم.این فایل برام مفید خواهد بود؟

  25. سلام خسته نباشید . من ترم پنج مهندسی مکانیک میخونم یکی از اشناها گفت برای اینکه یه درامدی داشته باشی میتونی تری دی مکس رو یاد بگیری بزنی تو کار طراحی دکوراسیون خانگی و اینجور چیزا . حالا میخواستم شما یه راهنمایی کنید منو ببینم اصلا” ابتدا بیام سراغش و ایا میتونم ارش درامد داشته باشم اونم با توجه به دانشجوی دانشگاه دولتی بودن و اگر که نظرتون مثبت هست لظفا” یه راهنمایی کنید که از کجا و چطور شروع کنم با زمینه صفر. بی نهایت ممنون

  26. سلام،خسته نباشید..یک سوال دارم خدمتتون..من تازه دارم 3dmaxکار میکنم و یاد میگیرم خودم..مبخواستم بپرسم من یک شیئی رو میخواستم segmentبدم برای سهولت در کارم،اما خط های segmentروی جسم دیده نمیشد..باید چه دکمه ای از کیبورد لپ تاپ رو بزنم تا واسم بیاد و دیده بشه..خیلی ممنون

  27. اینکه میفرمایید همه متریالها سیاه هست، بخاطر اینکه که متور رندر جاری شما؛ با متریال های صحنه همخونی نداره !

  28. سلام
    یه مشکل در تری دی مکس دارم لطفا راهنمایی بفرمایید
    من با فیلم های آموزشی مدلسازی تری دی مکس کردم یه صحنه برای معماری و از آبجکتهای آماده برای طراحی استفاده کردم توسط merg الان تمام آبجکتها و گوی های تری دی مکس سیاه هستند و هیچ متریالی رو اختصاص نمیده برای حل مشکلم چند راه رفتم ولی هیچکدام جواب نگرفتم. تری دی مکس 2017 و v-ray2017 رو هم به طور جداگانه نصب کردم موتور رندر رو هم v-ray گذاشتم ولی درست نشد
    ممنون میشم کمک کنید
    با تشکر

  29. سلام وقت بخیر
    من نیاز به آموزش کامل تری دی مکس دارم برای طراحی داخلی و نما برای معماری . میخواستم آموزشی رو بهم معرفی کنید که یک مدل معماری رو کامل آموزش میده و رندر گیری میکنه.
    با تشکر

  30. سلام دوست عزیز من تزیینات ساختمانی دارم و تا الان خودم از تری دی مکس استفاده نکردم ولی تصمیم دارم در حدی یادبگیرم که بتونم برای مشتری یه طراحی داخلی داشته باشم که ببینن بعد از اتمام کارم فضای داخلشون به چه صورت در میاد و اگه هم بتونم نمای بیرونی رو درست کنم براشون خیلی عالیتره .. در کل نمیخوام و احتیاح ندارم یه تریدی مکس کار حرفه ای بشم در حدی که بتونم نمایی که خودم از داخل یا بیرون ویلا یا اپارتمان میتونم براش بسازم رو بهش نمایش بدم کافیه..

    و وقت رفتن و نشستن داخل کلاس های بیرون رو ندارم و میدونم چون تعداد افراد کلاس بالاست چیزی یاد نمیگیرم شما میتونین کمکی کنید به یادگیریم ؟

    رشته تحصیلیم نرم افزار کامپیوتره
    مشکلی با خرید اموزشها ولی نیاز به یه مشاور و همراه برای کمک هم دارم راه یادگیریدم و یه مقدار هزینه ی تقریبی برای یاد گرفتن موضوعاتی که میخوام رو برام ارسال کنید ممنون

  31. سلام
    لطفا ایمیل بزنید تا هماهنگی لازم رو انجام بدیم.
    با تشکر

  32. سلام خسته نباشيد من اين cd همراه cd 3dmax ميتونم سفارش بدم . و اگه cd آموزشي ديگري هم داريد كه مكمل اين مجموعه هست ميتونم به صورت يك پكيج داشته باشم . مثلا بلوك هاي آماده و يا هر چيز ديگري كه فكر ميكنيد در زمينه معماري و شهر سازي مورد نياز باشه . واگه شماره واتساپ داريد ميتونم تماس بگيرم . متاسفانه در حال حاضر ايران نيستم . ممنون

  33. طیف کارهایی که در مکس میشه انجام داد، خیلی خیلی گستره است. مانند مدلسازی، انیمیشن سازی ، رندر و …
    شما برای (طراحی نمای خارجی ساختمان) باید خیلی چیزها رو بلد باشید.از جمله چیزهایی که داخل این دوره هم پوشش داده میشه
    و البته برای بعضی موضوعات مثل طراحی نمای ساختمان، آموزش تخصصی اش داخل سایت هست.مثلا https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=21071

  34. سلام
    آیا بعد از دیدن این آموزش میتونم طراحی نمای خارجی ساختمان و کارخانه و ماشین و قطار و برج و هواپیما رو انجام بدم؟

  35. سلام چطوری این پک رو میتوانید به کرمان ارسال کنبد،من که هر کار میکنم نمیشه،چرا اسم کرمان در لیست شهرها نیست
    خیلی لازم دارم

  36. سلام. بله
    برای مشاوره، میتونید تماس بگیرید

  37. ببخشید من از کابل چطور میتونم این محصول رو تهیه کنم؟

  38. سلام خواستم بدونم این برنامه قابلیت طراخی داخلی ساختمان و تزیینات و نمای بیرون و نور پردازی بر روی ساختمان هم داره ؟تمام موضوعاتی که من نیاز دارم را دارا هست؟ و اینکه داخل ویدیو آموزشی ، این قسمت مورد نیاز من که عرض کردم اموزش کامل داده شده است کفایت میکنه واسه یادگیری ؟؟یا نیاز به دوره اموزشی فنی حرفه ای داره واسه یادگیری در ضمن من رشته عمران خوندم

  39. دوره شروع مدلسازی مقدماتی را در سایت سرچ کنید
    براش آموزش داریم

  40. سلام خسته نباشید .برای طراحی سه بعدی میزهای اداری میزهای کامپیوتر و کمدکتابخانه ها چه آموزشی رو پیشنهاد میکنید ممنون

  41. من از نسخه 2015 دارم استفاده می کنم مشکلی نداره

  42. سلام
    فایل های ویدئویی: 1 گیگ
    فایل های تمرینی : 372 مگابایت

  43. سلام.میخواستم بدونم این آموزش حجمش چقدره؟
    که ببینم میتونم دانلود کنم یا بهتره دی وی دی رو سفارش بدم
    ممنون

  44. سلام.من مهندسی مکانیک میخونم ترم یک هستم. میخواستم بدونم این آموزش بدرد من میخوره یا نه؟ خواهش میکنم جواب بدید…یا جواب رو ایمیل کنید…ممنونم

  45. سلام
    سطح این آموزش از مقدماتی تا پیش رفته هست. به این معنی که از صفر صفر، تمام نکات و ریزه کاری ها رو پوشش داده

  46. سلام.
    بله یک فضای داخلی رو که رندرهاش رو در بالای همین صفحه میتونید ببینید رو به صورت انیمیشن درمیاره

  47. من معماری میخونم خواستم ببپرسم این مخصوص معماریه یا مختص انیمیشن سازی؟

  48. با عرض سلام و خسته نباشید
    بلخشید من تاره میخوام یه دی مکس رو یاد بگیرم کامل ایا واقعا این هموزش میتونه کمکم کنه از اول چون من هیچ چیز بلد نیستم از سه دی مکس
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  49. سلام برای طراحی کابینت اشپزخانه باسرعت بالا

  50. سلام برای طراحی کابینت یک اشپزخانه به شکل سه بعدی باید از چه نرم افزاری لستفاده کرد
    من 3d home کار میکنم خیلی ساده است اما سرعت بالایی داره
    شما چی پیشنهاد میکنید

  51. با سلام و تشکر از سایت خیلی خوبتون

    2 تا سوال داشتم اول اینکه من تازه میخوام مکس رو یادبگیرم به نظرتون این آموزش مناسب من هست یا پیشنهاد بهتری دارین؟ و 2 اینکه من مکس 2014 نصب کردم چون این نوشته 2017فرقی میکنه یا نه ؟؟؟

  52. سلام
    می خواستم بدونم صفرتاصد که هست آیا صفرتا صد سختمان رو آموزش می دین یا نه ویا واسه من که مبتدی هستم ومی خوام تازه شروع کنم و رشته ام معماری هست آیا این آموزش واسه طراحی نما وداخلی مناسب هست یا نه ممنون می شم راهنماییم کنید.من دنبال آموزش جامع هستم مرسی.

دیدگاهتان را بنویسید

بستن