آموزش نورپردازی خارجی در تری دی مکس + اسکچاپ

آموزش رندرینگ پیشرفته ریل تایم آنریل انجین در پروژه های معماری

شبیه سازی سه بعدی معماری در آنریل انجین Skillshare – UE4: An Advanced Real Time Arch Viz Project

شبیه سازی سه بعدی معماری در آنریل انجین Skillshare – UE4: An Advanced Real Time Arch Viz Project

در این دوره، شما با استفاده از فناوری ریل تایم با موتور بازی سازی آنریل انجین Unreal Engine آشنا خواهید شد که ، پیشرفته ترین و حرفه ای ترین ابزار real time برای پرزانته صحنه های سه بعدی به صورت انیمیشن است. آنریل انجین یک نرم افزار رایگان و در دسترس همه معماران است.در این  آموزش تصویری، در زمان بیش از 5 ساعت توسط آقای Adam Zollinger، می توانید تمام چیزهایی را که در مورد تجسم معماری (architectural visualization) باید بدانید را یاد بگیرید.

بخش اول این دوره ، تمرکز بر روی انتقال یک پروژه رندر 3 بعدی موجود به نرم افزار آنریل انجین UE4 به صورت ریل تایم خواهد بود. به شما آموزش خواهیم داد که چطور با استفاده از ابزارهای real time موجود در این نرم افزار، متریال ها، نورپردازی و پست پروداکشن واقعگرایانه ای را ایجاد کنیددر این دوره آموزشی، ما از Datasmith استفاده میکنیم. ابزاری که برای ترجمه پروژه های رندر سه بعدی شما به Real Time طراحی شده است . این پروژه ها می توانند 3ds Max ، Revit ، SketchUp و سایر صحنه های سه بعدی اپلیکیشن های استاندارد باشند.

در پایان این دوره قادر خواهید بود تمام افکت های : حرکت دوربین camera motions ؛ انیمیت کردن آبجکت ها، نورها و دوربین ها را به صورت انیمیشن در بیاورید و افکت تغییر آنها را به صورت بلادرنگ، مشاهده کنید.

 

دوره جامع تکنیک های پیشرفته شبیه سازی سه بعدی معماری در آنریل انجین (سایت اسکیل شیر)

Skillshare – UE4: An Advanced Real Time Arch Viz Project

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا