آموزش نورپردازی خارجی در تری دی مکس + اسکچاپ

آموزش گام به گام رندرگیری خارجی واقع گرایانه : مکس ویری

آموزش گام به گام رندر خارجی Skillshare – Step By Step Photo-Realistic Exteriors: 3ds Max + Vray

آموزش گام به گام رندرخارجی Skillshare – Step By Step Photo-Realistic Exteriors: 3ds Max + Vray

اگر دوست دارید مدل های سه بعدی ساده و خام خودتان را با کمک نرم افزار های 3ds Max – Vray به طرح های جذاب و بسیار واقع گرایانه تبدیل کنید، پس در این دوره با من همراه باشید. در این کورس آموزشی، گام به گام رندرگیری خارجی-واقع گرایانه 3ds Max + Vray را به شما آموزش خواهیم داد که در سایت skillshare توسط آقای Isaac Sky منتشر شده است.

شاید شما قبلاً با نرم افزارهای 3ds Max + Vray کار کرده باشید و دانش خوبی در زمینه شبیه سازی های معماری arch viz داشته باشید ، یا شاید شما تازه کار را شروع کرده اید ، اما آیا شما آماده هستید تا تکنیک ها ، ابزارها و گردش کاری را که فقط متخصصان استفاده می کنند ، بکار ببرید؟

در این دوره گام به گام رندرگیری خارجی واقع گرایانه 3ds Max + Vray مهارت های جدیدی را به شما خواهیم آموخت تا رندر های Vray renderings خود را از حد متوسط و پایه ای به سطح حرفه ای و برجسته بگیرید.

این دوره آموزشی را با یک مدل ساده سه بعدی و پایه آغاز می کنیم که همراه با سایر پلاگین های رایگان تری دی مکس و اسکریپت های رایگان ارائه می شود. از آنجا ، مربی Isaac Sky، قدم به قدم شما را با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای پیشرفته به شما راهنمایی می کند.

 

دانلود ویدئو آموزشی گام به گام رندرگیری خارجی واقع گرایانه تری دی مکس ویری

Skillshare – Step By Step Photo-Realistic Exteriors: 3ds Max + Vray

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا