آموزش نورپردازی خارجی در تری دی مکس + اسکچاپ

آموزش نورپردازی سینمافوردی Introduction to Lighting CINEMA 4D

دانلود آموزش Digital Tutors – Introduction to Lighting CINEMA 4D

آموزش Digital Tutors - Introduction to Lighting in CINEMA 4D

در این صفحه میتوانید دوره آموزش نورپردازی سینمافوردی Digital Tutors – Introduction to Lighting CINEMA 4D را دانلود کنید.

در این آموزش سینما فوردی، شما را با بعضی از اصول و ابزارهای  نورپردازی موجود در CINEMA 4D آشنا میکنیم.در این آموزش CINEMA 4D ، ما شما را از طریق برخی از ابزارهای اصلی نورپردازی موجود در CINEMA 4D راهنمایی خواهیم کرد. آشنایی با ابزار اصلی نور و ویژگی های CINEMA 4D مهارت مهمی برای هر کسی است که با این برنامه قدرتمند 3D شروع به کار می کند.

این آموزش با یادگیری ما در مورد انواع مختلف نور پرداری موجود در CINEMA 4D و نحوه کنترل دقیق ویژگیهای نوری و یافتن مخلوطی از دقت بدنی و خواسته های هنری خود آغاز می شود. ما همچنین برخی از ویژگی های تخصصی موجود در انواع خاصی از نور را بررسی خواهیم کرد ، در مورد انواع مختلف سایه ها که می توانند در CINEMA 4D استفاده شوند ، یاد خواهیم گرفت و ویژگی های منحصر به فرد هر یک از این انواع سایه را کشف خواهیم کرد. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه می توانیم از پرداری های حجمی برای ایجاد حس خلق و خو و جو به کارهای رندر شده ، همراه با بسیاری از دروس اضافی شامل ابزارها و موضوعاتی استفاده کنیم که برای معرفی کاملی از قابلیت های نورپردازی و عملکرد CINEMA 4D طراحی شده اند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14.

پخش آنلاین تریلر آموزش

دانلود آموزش نورپردازی سینمافوردی : نکات و ترفند های کاربری + تنظیمات کادر رندر

Digital Tutors – Introduction to Lighting CINEMA 4D

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا