آموزش مدلسازی

آموزش مدلسازی و اسکالپتینگ دست انسان نرم افزار زیبراش

Sculpting a Hand in Zbrush

ویدئو آموزشی زیبراش Video Tutorials Sculpting a Hand in Zbrush

پخش آنلاین ویدئو آموزش زیبراش

در این ویدئو آموزشی، میخواهیم مدلسازی و اسکالپتینگ دست انسان را در نرم افزار زیبراش انجام دهیم.

ما قصد داریم تمام مراحل تولید را از مدلسازی اولیه با ZModeler (برای داشتن بیشترین کنترل بر روی مش) گرفته تا به شما دانش لازم از قبیل تناسبات ، استخوانها ، عضلات و تاندون ها را بدهیم تا با ایجاد دست خود احساس راحتی کنید.

این دوره دارای بسیاری از منابع عکس و همچنین صفحه های آناتومی برای هدایت کل روند است. این نه تنها دیدن چگونگی ایجاد مدل و استفاده از برسها بلکه توضیح نحوه خواندن فرم های سطح با کمک آناتومی برای درک اینکه چه چیزی است و سپس ایجاد دست خود :).

به منظور تعیین حالت برای یک دست ، ما از ابزار Transpose ارائه شده توسط ZBrush ، همراه با قابلیت پوشاندن بخشی از مش با توجه به توپولوژی او استفاده می کنیم. در این روش ما کار بر روی مش با سطح تقسیم نسبتاً پایین را شروع می کنیم. بنابراین ما یک ماسک نزدیک مفصل قرار می دهیم ، آن را برجسته تر می کنیم ، و سپس یک چرخش را اعمال می کنیم تا تنظیم شود ، معمولاً با یک تغییر کوچک. هنگامی که چرخش روی اندام اعمال شد ، ما به سطح بالاتری از تقسیم حرکت می کنیم و موقعیت را با ابزار سنتی پیکر تراشی تنظیم می کنیم. در ویدئو ، این فرایند چندین بار تکرار می شود تا بتواند دست و انگشتان را نشان دهد.

دوره جامع آموزش زیبراش مبتدی تا پیشرفته (به زبان فارسی)

 آموزش زیبراش حرفه ای به زبان فارسی

کانال تلگرام

نویسنده: جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا