آموزش جیگل سیستم انیمیشن سازی تریدی مکس Jiggle System Animation 3ds Max

دانلود آموزش Setting Up a Jiggle System for Animation in 3ds Max

دانلود آموزش Setting Up a Jiggle System for Animation in 3ds Max

در این سری از آموزش های انیمشن سازی تری دی مکس 3ds Max tutorial ، میخوایم نحوه ساخت و تنظیم جیگل سیستم jiggle system را در انیمشن 3ds Max 2015 را کار کنیم.

همچنین روی کنترل کننده های تری دی مکس مانند  : Spring Controller و یاد میگیریم که چطور با کمک این ابزارها help animators ، در وقت با ارزش مان صرفه جویی کنیم و پیش تنظیمات انیمشن (animating assets) را برای پروژه ها و انیمیشن های فوق العاده پیچیده follow-through – overlapping actions انجام بدهیم.

همچنین پروسه آماده کردن ، جا انداختن انیمشن (bake animation) را به شما یاد خواهم داد و اینکه چطور سیستم هایی را که لازم نیستند را حذف کنید.و نحوه کار با افکت های دینامیکی dynamic effects و کنترل کننده های اسپرینگ را کار خواهیم کرد.

در پایان این دوره تمرینی تری دی مکس 3ds Max training ، مهارت کافی برای کنترل جیگل سیستم jiggle system در پروژه های انیمشن سازی خودتان را یاد گرفته اید.

برای ساخت انیمیشن های پیچیده نیاز به سیستم های پیچیده Rigging هم داریم. در نرم افزار تری دی مکس را می توان توسط سیستم Rigging و متحرک سازی Jiggle را برای ساده سازی فرایندهای پیچده در انیمیشن سازی ایجاد کرده و از آن استفاده نمود.

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

  • نام آموزش : آموزش کامل جیگل سیستم انیمیشن سازی Jiggle System Animation 3ds Max
  • نرم افزارهای استفاده شده : Autodesk 3ds Max
  • شرکت سازنده : Digital Tutors
  • زمان : 30 دقیقه

 

دانلود فیلم آموزش آموزش جیگل سیستم انیمیشن سازی تریدی مکس

 Setting Up a Jiggle System for Animation in 3ds Max

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

 
www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

 

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

 

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=15626 :لینک کوتاه
کانال تلگرام
برچسب ها
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن