آموزش سریع ویری در تری دی مکس Introduction To Vray in 3ds Max : The Quickest Way

Udemy – Introduction To Vray in 3ds Max : The Quickest Way

آموزش سریع ویری در تری دی مکس Introduction To Vray in 3ds Max : The Quickest Way

در این صفحه میتوانید دوره آموزش تصویری Introduction To Vray in 3ds Max : The Quickest Way را دانلود کنید و مهارت های خودتان را در زمینه رندرینگ سه بعدی با پلاگین ویری تری دی مکس بالا ببرید.

در پایان این دوره آموزشی IUdemy – Introduction To Vray in 3ds Max : The Quickest Way ، شما ابزارهای اساسی 3ds Max را فرا گرفتید. پیمایش ، جابجایی ، ساخت مدل، نورپردازی ، متریال و رندرینگ در 3ds Max و بسیاری موارد دیگر را یاد گرفته باید

اگر شما طراحان داخلی ، معماران ، 3D Generalists 3D Visualization Artists ، 3D Artists ، 3Ds Max و کاربران Vray هستید کسی که تازه وارد Vray شده است ، بنابراین این دوره برای شما مناسب است

مواردی را که در این دوره یادخواهید گرفت:

  1. نحوه لود و نصب Vray ، 3ds Max و Photoshop
  2. نحوه تغییر رابط کاربری Vray
  3. چگونه اولین عکس واقعی خود را ایجاد کنیم
  4. Global Illumination چیست و چگونه از آن استفاده کنیم
  5. چگونه می توان یک صحنه نمایشی Vray Lighting ایجاد کرد
  6. نحوه استفاده از Vray Sun
  7. نحوه استفاده از Vray HDRI برای روشن کردن صحنه شما
  8. نحوه ایجاد صحنه داخلی Vray
  9. نحوه استفاده از Vray IES Lights
  10. نحوه استفاده از Vray Light Lister
  11. انواع دوربین
  12. فاصله کانونی دوربین Focal Lengths
  13. کمرا اکسپوژر دوربین Camera Exposures
  14. وایت بلنس دوربین Camera White Balance
  15. تنظیم خودکار خطوط پرسپکتیو Auto Tilt
  16. عمق میدان دوربین Depth Of Field
  17. انیمیت کردن دوربین Animating Cameras
  18. نحوه ساخت متریال در Vray
  19. نحوه ایجاد عناصر رندر Vray
  20. نحوه استفاده از عناصر رندر Vray در تولید پس از تولید
  • زمان دوره: 90 دقیقه
  • سطح آموزش: مبتدی تا متوسط
  • نوع محتوا: ویدئو آموزشی

دانلود فیلم آموزش سریع ویری در تری دی مکس

Introduction To Vray in 3ds Max : The Quickest Way

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا