دانلود پروژه آماده آنریل انجین : محیط بازی سه بعدی Unreal Engine 4

دانلود پروژه آماده آنریل انجین محیط بازی سه بعدی Unreal Engine 4

دانلود پروژه آماده محیط بازی انریل انجین Terra nova dynamic in game environment builder project

تصاویر فوق العاده ای که در این صفحه مشاهده میکنید ، با نرم افزار و متور قدرتمند بازی Unreal Editor 4 طراحی شده و کارهای تکسچر گذاری آن توسط Substance Designer + b2m شده و برای ایچاد فضای سبز از پلاگین اسپید تری (Speed Tree) و رابط کاربری آن هم توسط Photoshop انجام شده است.

مدل سه بعدی عوارض زمین (terrain) و محیط اینوامنت آن به صورت فوق العاده واقعی (photo realistic) در فضای شهری برای بازی های sandbox ایجاد شده است.

برای استفاده در عکس ساخت شهر واقع در شهر و بازی های sandbox ایجاد شده است..فلسفه صنعت از assets های استاتیک به assets های ساختاری و بافت ها منتقل شده است. من می خواهم همان فلسفه را به دست بازیکن بیاوریم و اجازه دهیم بازیکن بتواند یک جهان سه گانه ای با کیفیت ایجاد کند.

در این پروژه Terra nova dynamic in game environment builder project ، یک محیط بازی در Unreal Engine 4 به صورت کاملا دینایک و  طراحی شده و که برای استفاده در بازی هایی که نیاز به بازیکن باشند که محیط خود را طراحی نماید، بسیار مناسب است.فرمت این پکیج Uasset – Uproject و کاری دیگر از شرکت Marketplace Unreal است.

فایلهای تمرینی و کد ، بلو پرینت شبیه سازی محیط بازی در این فایل دانلودی Terra nova dynamic in game environment builder project موجود می باشد. این مجموعه با استفاده از پکیج ساخت محیط بازی داینامیک Terra Nova ساخته شده و 1 سیستم پویا محیط بازی سه بعدی آنریل انجین برای استفاده در بازی هایی که نیاز به پلیر دارد که محیط شخصی خودتان را طراحی نماید.

دانلود پروژه تمرنی یک محیط بازی سه بعدی در Unreal Engine 4

 Terra nova dynamic in game environment builder project

فقط کاربران سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
خرید پستی
مشاهده کل پروژه های آنریل انجین

برای خرید این محصول و سایر پروژه های آماده بازی سازی Unreal Engine ، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=78694 :لينک کوتاه
برچسب ها
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا
بستن