دانلود پلاگین اسپیدتری برای آنریل انجین SpeedTree Unreal Engine 4

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

پلاگین اسپیدتری برای آنریل انجین : ایجاد پوشش گیاهی درخت و گل وبوته در بازی SpeedTree Unreal Engine

پلاگین اسپیدتری برای آنریل انجین : ایجاد پوشش گیاهی درخت و گل وبوته در بازی SpeedTree Unreal Engine

با پلاگین اسپید تری برای آنریل انجین SpeedTree for UE4 میتوانید درخت های هوشمند و پارامتریکی را بسازید که همگی ، اتواماتیک مپ گذاری میشوند، میتوان مدل سازی آنها را با تکنیک های فوق العاده عوض کرد، افکت باد را با مقیاس های گوناگون scalable wind effects روی آنها اعمال کرد و انواع حالت های مختلف ال او دی seamless LOD بی نظیری را روی آنها داشت و …

یکی از بهترین پکیج های نرم افزاری برای سازندگان و یا توسعه دهنده گان بازی پلاگین SpeedTree است. از در محیط بازی خود، پوشش گیاهی زیاد و متنوع دارید و میخواهید به صورت هوشمند، آن را مدیریت کنید، این پلاگین دقیقا برای شماست!

speedtree for ue4 crack : روش فعال سازی پلاگین اسپیدتری چه از نوع UE4 Custom باید یا از نوع Subscription ،اهمیتی ندارد. مهم این است که با پلاگین اسپید تری SpeedTree با سایر پکیج های نرم افزاری خودتان میتوانید از تمام ویژگی های فوق العاده ساخت اتوماتیک درخت ها و گیاهان با فرمونس performance و کارایی بالا، نرم افزارهای مدل سازی همه کار modeling app و لایت مپ هایی lightmap-ready UVs که تنظیمات مقیاس روی آنها ست شده است میتوانید استفاده کنید.

 

ویژگی های جدید پلاگین SpeedTree برای Unreal Engine

اثر نورد باد Rolling Wind Effects : دقیقا به همان شکلی که وزش باد، روی طبیعت تاثیر میگذارد، پلاگین SpeedTree grass and trees هم به همان صورت دیتمیک و باورپذیر، مثل نسیم کار میکند به نحوی که هر برگ و ساقه علف تحرک منحصر به فرد خود را دارد!

بهینه سازی Optimization : بهینه سازی شامل صفحه بندی instance paging ، سرعت پردازش onstant buffer updates سریع تر ، و بهینه سازی شیدر ها shader optimizations .

ویژگی Per-Instance – Per-Vertex Hue Variation : هر نوع درخت از نوع instance یا هر برگ، میتواند رنگ منحصر بفرد و یونیک خودش را داشته باشد و بیشترین تنوع را با کمترین assets ایجاد میکند!

نورپردازی بر اساس Image-Based Ambient Lighting : نتیجه آن نورپردازی واقعی تر ambient lighting . ساپوریت و پشتیبانی Support : ایکس باکس ، پلی استیشن، ویندوز های (DX9/11/OpenGL) و

ویدئو آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین آموزش

 

 

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=21100 :لینک کوتاه

کانال تلگرام
نمایش بیشتر

jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

بستن