پلاگین آنریل انجین

پلاگین اسپید تری آنریل انجین SpeedTree UE4 v8.4.2

SpeedTree for UE4 Subscription v8.4.2

دانلود پلاگین SpeedTree UE4 v8.1.4b4 اسپید تری برای آنریل انجین

دانلود پلاگین اسپید تری برای آنریل انجین SpeedTree UE4

پلاگین تخصصی درخت هوشمند برای بازی سازی آنریل انجین : یکی از بهترین پلاگین های هوشمند برای مدلسازی، طراحی، ساخت انواع درخت؛ گل و بوته و … پلاگین SpeedTree است که در این صفحه؛ نرم افزار مخصوص آن برای متور بازی سازی آنریل انجین UE4 را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم. بخش جزئیات نحوه استفاده از ابزار و مدل SpeedTree برای حداکثر اثر خود را در نرم افزار Unreal Engine 4 شما ارائه می دهد.

استفاده از پلاگین اسپید تری برای آنریل انجین شامل فرایند سه مرحله ای است:

یک مدل SpeedTree را ایجاد یا خریداری کنید. این که آیا شما از مدل های کتابخانه SpeedTree استفاده می کنید یا از ابتدا با استفاده از SpeedTree Modeler از یک ابتدای صفحه استفاده می کنید، برای شروع به مدل نیاز خواهید داشت. مدل ها شامل فایل های SpeedTree (.rtrt) و بافت ها و مش قطعات (.obj، .fbx) با آن هستند. اینجا کلیک کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد مدل در SpeedTree.
وارد کردن مدل به UE4. مدل SpeedTree به UE4 مانند هر دارایی دیگر وارد می شود. آنها به عنوان یک مشاغل استاتیک با ویژگی های اضافی ریشه برای پیاده سازی باد و صاف LOD به کار می روند. شما می توانید هر چیزی را با آنها انجام دهید که می توانید با یک Static Mesh داخل UE4 انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد واردات مدل SpeedTree به UE4 اینجا کلیک کنید.
مدل های محل را در صحنه خود قرار دهید. پس از وارد شدن، مدل های SpeedTree را می توان قرار داد یا رنگ مانند هر مش دیگر Static. اینجا کلیک کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قرار دادن مدل SpeedTree در UE4 است.

 

ویژگی های پلاگین اسپید تری برای آنریل انجین SpeedTree UE4 :

افکت فوق العاده آنتی الایزینگ روی باد ARTIST-TUNED WIND EFFECTS

SpeedTree یک سیستم اثرات بادی بسیار مقیاس پذیر را به کار می گیرد، هر چیزی را از یک باد جهانی ساده تا سطح سینمایی پشتیبانی می کند که در The Ranger تنها و بسیاری از فیلم های دیگر استفاده می شود. مدل UE4 ما به طور خاص برای استفاده با ادغام SpeedTree / UE4 ساخته شده است. پس از وارد شدن، کاربران می توانند سرعت و پیچیدگی تجارت را با ویرایش نوع باد (به عنوان مثال سریعترین، بالاترین کیفیت و غیره) در هر ماده تنظیم کنند.

 

ویژگی های پلاگین اسپید تری برای آنریل انجین SpeedTree UE4

تنوع و گوناگونی برای فصول در درخت ها

بسیاری از مدل ها دارای تغییرات فصلی مانند برگ های پاییز، برف یا لخت هستند. هر تنوع فصلی در سه رزولوشن مدل شده است: با کیفیت های مختلف مخصوص: دسکتاپ و تلفن همراه و روی pc

 

فیلم آموزشی Video Tutorial

پخش آنلاین معرفی پلاگین SpeedTree for UE4 Subscription v8.4.2

 

دانلود پلاگین اسپید تری برای آنریل انجین

SpeedTree for UE4 Subscription v8.4.2

دانلود با لینک مستقیم – 361 مگابایت

آموزش پلاگین تخصصی مدلسازی و ساخت درخت SpeedTree

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا