آموزش مدلسازی

آموزش مدلسازی سه بعدی تری دی مکس : قسمت چهارم Quick Start to Modeling in 3ds Max

آموزش مدلسازی سه بعدی تری دی مکس : قسمت چهارم pluralsight - Quick Start to Modeling in 3ds Max Volume 4

آموزش مدلسازی سه بعدی تری دی مکس pluralsight – Quick Start to Modeling in 3ds Max Volume 4

در این صفحه میتوانید قسمت چهارم از دوره جامع آموزش مدلسازی سه بعدی تری دی مکس را دانلود کنید که توسط کمپانی pluralsight منتشر شده و حاوی تکنیک ها فوق العاده ارزشمند و تکنیکی از مبحث سه بعدی سازی معماری و صنعتی است

در جلد 4 سریال Quick Start to Modeling در 3ds Max ، مفاهیم پوشش داده شده در جلدهای قبلی را بنا خواهیم کرد. ما شروع به تقویت کلیه مفاهیم ، ابزارها و تکنیک ها از سطوح قبلی خواهیم کرد و شروع به یکپارچه سازی در اشکال اصلی مدل می کنیم.

همچنین  ما در دوره آموزش  Quick Start to Modeling in 3ds Max Volume 4 با ایجاد برخی از حلقه های کنترل پیشرفته که برای مدل سازی سطح سخت بسیار حیاتی است ، چگونگی شروع به مسدود کردن جزئیات خاص مدل خود را پوشش خواهیم داد. ما بیشتر ابزارهای مدل سازی گرافیت را پوشش خواهیم داد که در واقع به ما امکان می دهد تا روی یک گردش کار سریع کار کنیم که برای ما بهتر باشد تمرکز کنیم.

در خاتمه جلد pluralsight – Quick Start to Modeling in 3ds Max Volume 4  ، ما یک مدل کامل و کاملاً مفصل خواهیم داشت که می تواند در یک صحنه روایت استفاده شود. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که به ترتیب انجام شوند ، بنابراین ما واقعاً شما را ترغیب می کنیم قبل از ادامه این بخش با جلد 1 تا 3 شروع کنید. ما همچنین شما را ترغیب می کنیم تا از تکالیفی که هر جلد را دنبال می کند استفاده کنید این تکالیف به شما امکان می دهد تا آنچه را که آموخته اید به دست بیاورید و آن ابزارها و تکنیک ها را برای پروژه های خود بکار بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.

 

آموزش مدلسازی سه بعدی تری دی مکس : قسمت چهارم

pluralsight – Quick Start to Modeling in 3ds Max Volume 4

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=111552 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا