آموزش مدلسازی

مدلسازی سه بعدی و حجاری پیراهن لباس زنانه Zbrush + Designer Marvelous

مدلسازی سه بعدی و حجاری پیراهن لباس زنانه Zbrush + Designer Marvelous دانلود رایگان

آموزش طراحی لباس پیراهن مارلوس دیزاینر زیبرش

دوستان زیادی در مورد رابطه نرم افزار های ZBrush  و Marvelous Designer پرسیده بودند و اینکه چطور میتوان از این دو ابر نرم افزار مدلسازی سه بعدی به طور همزمان در یک پروژه استفاده کرد؟

همان طور که میدانید ؛ زیبرش ، ابزار های مخصوص طراحی کاراکتر سه بعدی ، انواع براش ها و … را دارد در حالی که نرم افزار مارلوس دیزاینر ، ابزار های تخصصی طراحی و پرزاته لباس را دارد! مانند: طراحی لباس از روی الگو ، ابزار های دوخت و دوز، انواع شبیه سازی های مخصوص پارچه و طراحی متریال و شبیه سازی آنها و …

در این درس، یک ویدئو آموزشی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که میتوانید در آن طراحی سریع یک پیراهن زنانه را مشاهده بفرماید و به دانش خودتان اضافه کنید.

ویدئو آموزشی طراحی لباس زنانه Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو آموزش زیبراش  طراحی لباس زنانه 3D Modeling female: Shirt Zbrush Marvelous Designer

 

دوره جامع آموزش زیبراش مبتدی تا پیشرفته (به زبان فارسی)

 آموزش زیبراش حرفه ای به زبان فارسی

 

Marvelous designer to Zbrush with nice topology. 3D Modeling female Shirt time lapse . How to export, import Marvelous Designer to Zbrush سلام، نام من Kayan Schurhaus موسس طراح گرافیک کاربردی است، و من به دنبال تلاش برای کمک به شما در این شغل یا سرگرمی و آینده شما هستم. فراتر از همه آنچه که من می خواهم به شما بدهم، هنوز هم می خواهم به شما نشان می دهد استفاده از برنامه ها به شیوه ای که تا به اینجا در برزیل دیده اید، این تجربیات است که من با معلمان آمریکایی داشته ام. همه آن رایگان و پرداخت (اگر شما می خواهید)! در صورتی که دچار مشکلی در یادگیری باشید یا خسته شوید از دوره هایی که در مدت دو سال ثبت نام کرده اید و هیچ چیز یاد نگرفته اید، در اینجا من از مسیر خودم که هزینه یک دوره از این دوره را که شما انجام می دهید یا حتی کمتر هزینه می کند ! اگر به من اعتماد کردید، هنگامی که فیلمهای من را دیدید، عجله کنید که پول خود را در یک دوره آنلاین کاملا سرمایه گذاری کنید! با تشکر از شما، هر گونه سوال لطفا با من تماس بگیرید. Patreon (کمک های مالی برای پروژه ها)
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا