خانه / آموزش رندر خارجی / آموزش فارسی SketchUp : ابزار گردش در فضای سه بعدی اسکچاپ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 3 - "آموزش فارسی SketchUp : ابزار گردش در فضای سه بعدی اسکچاپ" توسط تاریخ انتشار:24/10/2017

آموزش مبتدی و مقدماتی اسکچاپ : گردش در فضای سه بعدی اسکچاپ SketchUp در این آموزش فارسی اسکچاپ، میخواهیم با ابزار های گردش در فضای سه بعدی اسکچاپ، بیشتر آشنا بشویم.همان طور که میدانید، SketchUp یک نرم افزار 3 بعدی است و ما را قادر میکند در سه بعد مختلف مدل مان را ببینیم. تمام این …

آموزش فارسی SketchUp : ابزار گردش در فضای سه بعدی اسکچاپ

آموزش مبتدی و مقدماتی اسکچاپ : گردش در فضای سه بعدی اسکچاپ SketchUp

آموزش مبتدی و مقدماتی اسکچاپ : گردش در فضای سه بعدی اسکچاپ SketchUp

در این آموزش فارسی اسکچاپ، میخواهیم با ابزار های گردش در فضای سه بعدی اسکچاپ، بیشتر آشنا بشویم.همان طور که میدانید، SketchUp یک نرم افزار 3 بعدی است و ما را قادر میکند در سه بعد مختلف مدل مان را ببینیم. تمام این ابزار ها در منوی دوربین Camera وجود دارند.

مهم ترین ابزار ها در این گروه، دستورهای اروبیت برای چرخش 360 درجه Orbit ، پن برای حرکت موازی صفحه نمایش Pan ،   و دستور زوم Zoom برای بزرگ نمایی هستند. اگر به پنل کمرا بروید، می بینید که دکمه میانبر کیبورد آنها، به ترتیب O – H – Z هست.

کار کردن با اسکچاپ بسیار راحت است و چندین آبشن دیگر برای مرور صحن وجود دارند. مانند Field of View  و دستور Zoom Windoe و zoom extents . با این ابزار هایی که نام بردم، به راحتی میتوانید در فضای سه بعدی بچرخید ، دید پرسپکتیو خودتان را تغییر بدهید و وسعت دیدهای مختلفی را از مدل سه بعدی خودتان به نمایش در بیاورید. تمام این موارد را به صورت تصویری ، میتوانید از طریق پنل زیر، آنلاین مشادهده بفرمایید و یا فایل ویدئویی آن را دانلود کنید.

فیلم آموزشی Video Tutorial

 

پخش آنلاین آموزش فارسی SketchUp : معرفی ابزار های گردش در فضای سه بعدی اسکچاپ

 

نسخه کامل این آموزش فارسی : (از صفر تا صد اسکچاپ)

آموزش فارسی اسکچاپ

نسخه کامل آموزش فارسی پلاگین ویری اسکچاپ : (نورپردازی + رندر)

آموزش وی ری اسکچاپ به زبان فارسی

 

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=49068 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)