خانه / آموزش گرافیک 2 بعدی / آموزش ساخت متریال و تکسچرینگ / آموزش تغییر کادر متریال ادیتور به حالت کلاسیک Material default to advance
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش تغییر کادر متریال ادیتور به حالت کلاسیک Material default to advance" توسط تاریخ انتشار: 09/07/2018

آموزش تبدیل Material And Map Browser جدید به حالت کلاسیک اگر شما از کاربران قدیمی تری دی مکس باشید، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دوست داشته باشید که پالت های کادر متریال ادیتور 3ds Max را به صورت ورژن قدیمی Material Default داشته باشید و که به صورت کلاسیک بود !؟ این آموزش ویدئویی، …

آموزش تغییر کادر متریال ادیتور به حالت کلاسیک Material default to advance

آموزش تغییر کادر متریال ادیتور به حالت کلاسیک Material default to advance

آموزش تبدیل Material And Map Browser جدید به حالت کلاسیک

اگر شما از کاربران قدیمی تری دی مکس باشید، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دوست داشته باشید که پالت های کادر متریال ادیتور 3ds Max را به صورت ورژن قدیمی Material Default داشته باشید و که به صورت کلاسیک بود !؟

این آموزش ویدئویی، درواقع یک ترفند (3ds Max Quicktip) ساده است که میتونید کاری کنید که برای همیشه موقع بالا آمدن تری دی مکس ، روی حالت کلاسک باشد و یا اگر در این حالت بود، آن را به حالت جدید و پیشرفته (Advanced Mode) تغییر دهید.

خود بنده معمولا از حالت قدیمی و Default تری دی مکس استفاده میکنم چون کنترل کننده های رنگ و انعکاس آن (separate Color – Reflection controls) به صورت مجزا هست و خیلی راحت تر میشه با اون کار کرد !

 این ویدئو با تری دی مکس مکس 3ds Max 2018 ضبط شده ولی اصول آن ثابت هست و با بقیه ورژن های تری دی مکس فرقی ندارد.

آموزش تبدیل Material And Map Browser جدید به حالت کلاسیک
آموزش تبدیل Material And Map Browser جدید به حالت کلاسیک

 

آموزش تصویری تری دی مکس Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو  آموزش نحوه تغییر حالت پیش فرض متریال تردی مکس به حالت پیش فرض

دانلود رایگان فیلم آموزش تغییر کادر متریال ادیتور به حالت کلاسیک Material default to advance

دانلود ویدئو با لینک مستقیم – 12 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=61363 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*