آموزش وصل کردن یونیتی و رویت با Unity Reflect برای جابجایی asset ها

آموزش یونیتی رویت Lynda – Unity Revit Reflect Workflow

آموزش یونیتی رویت Lynda – Unity Revit Reflect Workflow

در این صفحه میتوانید دوره آموزش یونیت رویت Lynda – Unity Revit Reflect Workflow از سایت لیندا را دانلود کنید.

پس از تماشای این دوره آموزش تصویری Lynda – Unity Revit Reflect Workflow ، یاد گرفته اید که در پایان این دوره آموزشی ، شما یاد گرفتید که چگونه Unity و Autodesk Revit را با Unity Reflect پیوند دهید تا با ایجاد یک پیوند زنده بین دو برنامه ، کارهای مهم مانند جابجایی asset ها را آسان کنید.

مدل سازی اطلاعات ساختمان برای دهه ها وجود داشته است. متخصصان AEC از آن برای ساخت مدل های قوی و غنی از داده استفاده می کنند ، اما ارزش بالقوه آنها تا حد زیادی غیر واقعی بوده است. Unity Reflect استفاده از کارهایی را که قبلاً در مدل های Revit خود قرار داده ایم برای اتوماسیون فرآیندهای ما ، تصمیم گیری ، تولید محتوا و بهبود کارایی ، سریعتر و آسان تر می کند. ما به عنوان مثال مواردی را در Unity and Reflect مورد استفاده قرار خواهیم داد تا یاد بگیریم چگونه در زمان واقعی با داده های Revit ارتباط برقرار کنیم. من لوگان اسمیت هستم ، یکی از بنیانگذاران XR Studio Bevel و CTO از Argyle ، یک سایت شغلی که یک راه حل واقعیت افزوده برای شرکت های ساختمانی است. در دوره آموزش LinkedIn به من بپیوندید تا درباره پیوند Revit و Unity با Reflect اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Unity Revit Reflect Workflow Topics include:

  • Using Reflect with off the shelf apps
  • Setting up Revit to work with Reflect
  • Reflect as a Unity import pipeline
  • Setting up Unity to accept Reflect
  • Unity as a design and collaboration tool via Reflect
  • Setting up multiuser Unity project
  • Live changes in design review session
  • Script analysis tools to process metadata
  • Reporting data generated in meetings
  • Reflect built into runtime applications
  • Saving imports and connections for future sessions
  • زمان دوره: 1:16 ساعت
  • سطح آموزش: مبتدی
  • نوع محتوا: ویدئو آموزشی

آموزش وصل کردن یونیتی و رویت با Unity Reflect برای جابجایی asset ها

Lynda – Unity Revit Reflect Workflow

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا