آموزش طراحی پوشش گیاهی برای بازی سازی Vegetation & Plants for Games

دانلود آموزش CGMA – Vegetation & Plants for Games

آموزش طراحی پوشش گیاهی بازی سازی آنریل انجین CGMA – Vegetation & Plants for Games

در این صفحه میتوانید دوره آموزشی فوق العاده Vegetation & Plants for Games را از سایت CGMaster Academy دانلود کنید و مهارت های خودتان را در زمینه طراحی پوشش گیاهی برای بازی سازی سه بعدی، توسط نرم افزار های Substance Painter – maya- ZBrush بالا ببرید.

در طول این دوره ، دانش آموزان قصد دارند با تمرکز زیاد بر روی گیاهان و گیاهان ، محیطی را برای بازی ها ایجاد کنند. در طی 6 هفته ، ما به دنبال ایجاد گیاهان ، درختان ، سنگها و چند بافت مخلوط ، وارد کردن آنها به کیت توسعه غیر واقعی و ساخت یک صحنه نورانی نهایی خواهیم بود. ما برای رسیدن به اهداف خود از ابزارهای مختلفی استفاده خواهیم کرد ، از جمله: مایا ، Zbrush ، Substance و Substance و موتور بازی سازی آنریل انجین Unreal.

من مثالهای خودم را ارائه می دهم و به دانشجویان کمک می کنم سبک خود را محدود کنند و روی جزئیات خاصی تمرکز کنند که به ایجاد یک قطعه نهایی قوی تر کمک می کند. ما در مورد رنگ ها ، ترکیب و زبان شکل به منظور ایجاد یک نگاه منسجم بحث خواهیم کرد. این یک تمرین یادگیری ارزشمند است که می تواند به طور مستقیم به استودیوهای مدرن ترجمه شود. در پایان کلاس ، دانش آموزان یک قطعه نهایی دارند که می تواند برای نمونه کارها آنها استفاده شود و یک دانش است که پایه خوبی برای شغل آنها در بازی ها خواهد بود.

 

  • زمان دوره: 6 هفته
  • سطح آموزش: مبتدی تا حرفه ای
  • نرم افزار استفاده شده : Substance Painter – maya- ZBrush

آموزش طراحی پوشش گیاهی برای بازی سازی حرفه ای آنریل انجین

CGMA – Vegetation & Plants for Games

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا