آموزش گرافیک 2 بعدی

روشهای بهینه کردن عکس برای وب در فتوشاپ

نحوه سبک کردن تصاویر Web Site

نحوه سبک کردن تصاویر Web Site

آموزش فارسی فتوشاپ : هسته اصلی قدرت فتوشاپ در این است که شما را قادر میکند که کیفیت عکس quality of your images خود را بالا ببرید. که خود این میتواند شامل حذف کردن یک مشکل باشد یا اعمال تعدادی تنظیمات.در دروس گذشته،آموزشهای ترکیبی اتوکد فتوشاپ و همچنین مراحل مدلسازی و رندر داخلی به کمک فتوشاپ را داشتیم.

در این ورک شاپ workshop، تکنیک های رسیدن به بهترین روش بهینه سازی عکس optimizing images خواهیم پرداخت.ابزارهای رایج کاربردی مانند : cropping – changing brightness – contrast- correcting color balance کراپ کردن، تغییر روشنایی و کنتراست، اصلاح بالانس رنگ، و همچنین ابزارهای حرفه ای فتوشاپ مانند : Shadows/Highlights, Curves – dodging – burning تنظیمات سایه ها و هایلایت ها، کاربا منحنی ها و … را برسی میکنیم.تنظیمات تانژانت targeted adjustments را آموزش میدهیم که کمک میکند فقط به مناطق مورد دلخواه شما اعمال شود.تمام این آموزش ها را در غالب یک پروژه عملی و طراحی workflow designed انجام خواهیم داد.

در این سری از آموزش های فتوشاپ،روش های تغییر اسکیل scale  یا همان مقیاس عکس را برسی میکنیم و اینکه چطور میتوانیم با حفظ کیفیت عکس، وزن آن را کم کنیم!این کار را توسط کادر بهینه سازی تصاویر مخصوص فتوشاپ Web Dialogue in Photoshop optimizing انجام خواهیم داد . و روی سه فرمت معروف و رایج تصاویر Jpeg – GIF – PNG کار میکنیم. و روی تاثیر آبشن های مختلف آن که روی اندازه و ورزن عکس تاثیر گذارند، و همچنین settings های جانبی را برسی خواهیم کرد.کم کردن وزن عکس یا همان سبک کردن تصاویر یکی از فاکتورهای رنکینگ سایت گوگل است که حتما باید تصاویر بهینه شده باشند.حالا یا توسط فتوشاپ یا نرم افزارهایی مانند riot Image Optimizer.

در پایان این دوره قادر خواهید بود که فرمت مناسب برای تصاویر وبسایت خود را انتخاب و همچنین به خواسته اصلی خود، یعنی کم کردن حجم یک عکس بدون افت کیفیت،در محیط نرم افزار Photoshop  دست پیدا کنید.

سر فصل های این آموزش:

  • خلاصه و معرفی آموزش
  • تغییر اندازه عکس برای صفحات وب
  • بهینه سازی عکس با فرمت Jpeg
  • بهینه سازی عکس با فرمت GIF
  • بهینه سازی عکس با فرمت PNG

سبک کردن تصاویر بهینه وب فتوشاپ

فیلم آموزشی Video Tutorials

پیش نمایش آنلاین – قسمت اول آموزش

دانلود فیلم آموزش Optimizing Images for the Web in Photoshop

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

Optimizing Images for the Web in Photoshop سبک کردن تصاویر

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=6998 : لینک کوتاه این ص
فحه
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا