خانه / آموزش بازی سازی یونیتی unity آنریل انجین Unreal Engine : کد نویسی دانلود کتاب Pdf / آموزش خروجی گرفتن آبجکت های انسان populate تری دی مکس به stingray
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش خروجی گرفتن آبجکت های انسان populate تری دی مکس به stingray" توسط تاریخ انتشار:07/07/2018

آموزش اکسپورت 3ds max populate characters به stingray همه ما با آبجکت های انسان مخصوص تری دی مکس (Populate characters) آشنا هستیم. که میتوانند به صورت انیمیشن در بیاییند و ساخت و کنترل آنها ، خیلی سریع و راحت است. این دوره مربوط به 3ds Max است و در این آموزش ویدئویی میخوام به شما نشان دهم …

آموزش خروجی گرفتن آبجکت های انسان populate تری دی مکس به stingray

آموزش خروجی گرفتن آبجکت های انسان populate از تری دی مکس به stingray

آموزش اکسپورت 3ds max populate characters به stingray

همه ما با آبجکت های انسان مخصوص تری دی مکس (Populate characters) آشنا هستیم. که میتوانند به صورت انیمیشن در بیاییند و ساخت و کنترل آنها ، خیلی سریع و راحت است.

این دوره مربوط به 3ds Max است و در این آموزش ویدئویی میخوام به شما نشان دهم چه چطور میتونید ، آبجکت های جمعیت Populate characters را (که در حالت انیمیشن هستند)،را به سایر نرم افزارها مانند : Stingray انتقال بدهید.Stingray یک نرم افزار مخصوص بازی سازی است.با کمک 3ds max populate characters به راحتی میتوانید صحنه های واقعی را با شخصیت های زنده متحرک بسازید.

سطح این آموزش متوسط است. و در آن از نرم افزار های 3ds Max 2017 و Stingray 1.4 استفاده شده است.

آموزش اکسپورت 3ds max populate characters به stingray


آموزش اکسپورت 3ds max populate characters به stingray

آموزش تصویری تری دی مکس Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو آموزش خروجی گرفتن آبجکت انسان populate تری دی مکس به stingray

خرید پستی

مشاهده تمام آموزش های فارسی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=61364 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)