خانه / دانلود آموزش مدل سازی سه بعدی : تری دی مکس 3ds max مایا Maya اتوکد Auto cad زیبراش ZBrush / آموزش سیستم ذرات تریدی مکس : ایجاد پوشش گیاهی 3ds max particle flow
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش سیستم ذرات تریدی مکس : ایجاد پوشش گیاهی 3ds max particle flow" توسط تاریخ انتشار: 25/03/2018

آموزش پارتیکل سیستم تری دی مکس ورتکس پینت 3ds max آموزش سیستم ذرات تریدی مکس : در این سری از آموزش های رایگان تری دی مکس ، میخوام با استفاده از ویژگی سیستم ذرات پارتیکل فلو (3ds max particle flow) یک درخت خشک را پر از برگ های سبز متراکم کنیم. برای اینکار از دو ابزار فوق العاده …

آموزش سیستم ذرات تریدی مکس : ایجاد پوشش گیاهی 3ds max particle flow

آموزش پارتیکل سیستم تری دی مکس ورتکس پینت 3ds max

آموزش پارتیکل سیستم تری دی مکس ورتکس پینت 3ds max

آموزش سیستم ذرات تریدی مکس : در این سری از آموزش های رایگان تری دی مکس ، میخوام با استفاده از ویژگی سیستم ذرات پارتیکل فلو (3ds max particle flow) یک درخت خشک را پر از برگ های سبز متراکم کنیم.

برای اینکار از دو ابزار فوق العاده قدرتمند تری دی مکس به نام های ورتکس پینت Vertex Paint و سیستم ذرات تری دی مکس (particle flow) که برای شبیه سازی گرد و خاک، و شن و ماسه و … کاربرد دارد استفاده خواهیم کرد.

نکته مهم : اگر در اجرای این آموزش ، به مشکل برخورد کردید و فایل مکس شما خراب شد، و خواستید PFlow particles ها را پاک کنید؛ حتما آبشن رندر کننده ویو پورت (Viewport render) را روی حالت بزرگ نمایی 100% قرار بدهید.

این آبشن در پنل مودیفای پی فلو (PFlow Modify Panel) قرار دارد. اگر اینکار را انجام ندهید؛ ممکن است در سیستم، کلی ذره ناخواسته وجود داشته باشد و آنها هم رندر گرفته شوند و ممکن است باعث کندی رندر شما شوند.

آموزش سیستم ذرات تریدی مکس : ایجاد پوشش گیاهی 3ds max particle flow

 

 

آموزش تصویری تری دی مکس پارتیکل Video Tutorials

 

پخش آنلاین ویدئو آموزش پارتیکل سیستم تری دی مکس

دانلود ویدئو آموزشی با لینک مستقیم

دانلود ویدئو با لینک مستقیم – 181 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

 

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=61389 :لینک کوتاه

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*