وبلاگ

نرم افزار تری دی مکس در معماری

دانلود رایگان نرم افزار تری دی مکس در معماری

نرم افزار تری دی مکس در معماری

دانلود رایگان نرم افزار تری دی مکس در معماری (رندرینگ داخلی – خارجی)

از جمله مهمترین خواص هر نور ، شدت و رنگ آن است. ما آنها را برای این نور فتومتری نرم افزار تری دی مکس تنظیم می نرم افزار تری دی مکس در معماری کنیم. با استفاده از Alt+W نمای پرسپکتیو را به حداکثر برسانید. چراغ را انتخاب کرده و به پانل اصلاح بروید. و ما دارای شدت ، رنگ و ضعف در زمینه معماری و معماری داخلی و معماری منظر قصد داریم به آموزش رایگان صفر تا صد تری دی مکس معماری گسترده ای هستیم. ابتدا به شدت می رسیم. و می توان آن را به صورت فتومتری در candelas ، lumens یا lux در فاصله ای معین اندازه گیری کرد. اکثر مردم بیشتر با سیستم لومن آشنا هستند نرم افزار تری دی مکس در معماری زیرا اینگونه به ابزارهای نورپردازی درجه بندی می شود. هنگام خرید لامپ در فروشگاه ، درجه آن در لومن است. اندازه گیری شدت را به lumens تغییر می دهم و می بینیم که مقدار پیش فرض در اینجا تقریباً 19000 lumens است. فقط برای اشاره ، یک لامپ رشته ای ، یک مدرسه قدیمی با قدرت 75 وات ، حدود 1500 لومن خاموش می کند. بنابراین نه 19000 ، بلکه 1500. اجازه دهید آن را در اینجا تایپ کنیم ، آن را انتخاب کرده و 1500 را تایپ کنید. enter را فشار دهید ، و می بینیم که یک عکس بسیار کم نور گرفته ایم. بنابراین این به من می گوید که اگر می خواهیم یک نتیجه دقیق فیزیکی داشته باشیم.

دانلود رایگان نرم افزار تری دی مکس در معماری

دانلود رایگان نرم افزار تری دی مکس در معماری PDF

کاملترین آموزش 3ds Max | آموزش تری دی مکس از مبتدی تا حرفه ای  باید نوردهی دوربین را تغییر دهیم زیرا چراغهای نرم افزار تری دی مکس در معماری صحنه ما در محدوده 1000 تا 2000 لومن قرار دارند تا 20000 لومن. بیایید از خودمان جلو نرویم ، من هنوز قرار نیست نوردهی دوربین را تنظیم کنم. بیایید این پشتیبان را تغییر دهیم ما به candelas برمی گردیم و مقدار 400 candelas را به آن می دهیم. بیایید 1000 را امتحان کنیم. و می بینیم که به یک جلوه نوردهی نسبتاً مناسب دست یافته ایم. همچنین می خواهم نحوه عملکرد لوکس را برای شما توضیح دهم. اگر Lux را در فاصله معینی انتخاب کنیم ، این اسپینر را در اینجا داریم که نشان دهنده شعاع دور از نور است. آن را افزایش دهید و مقدار فاصله را تعیین کنید ، و لوکس همان اندازه گیری در آن فاصله خواهد بود. و این بسیار مفید است تا مطمئن شوید عکس های بیش از حد در معرض دید قرار نمی گیرید. بنابراین شدت چگونه کار می کند. شما می خواهید آن شدت را بر روی یک مقدار دقیق فیزیکی تنظیم کنید.

نرم افزار تری دی مکس در معماری چیست؟

نرم افزار تری دی مکس در معماری چیست؟

بنابراین زمانی که آماده تنظیم نوردهی دوربین باشیم و نرم افزار تری دی مکس در معماری چیست ، به این موضوع برمی گردیم. حالا رنگ داریم و به طور پیش فرض D65 نرم افزار تری دی مکس در معماری است. این یک مرجع است که به سادگی به این معنی است که دمای رنگ 6500 کلوین است. رنگ سفید خنثی روی این صفحه کامپیوتر است. اگر می خواهم رنگ متفاوتی با نور من داشته باشد ، فقط می توانم یک پیش تنظیم را مانند پیش تنظیم سفید گرم فلورسنت انتخاب کنم. و می بینید که این رنگ بسیار نارنجی تر است. من تمایل چندانی به استفاده از ایستگاه از پیش تنظیم ندارم ، در واقع من معمولاً مقدار کلوین را مستقیماً برای دمای رنگ آن نور وارد می کنم. بنابراین من کلوین را انتخاب می کنم و به طور پیش فرض روی 3600 درجه تنظیم شده است ، در واقع این مقدار بسیار خوبی است. من قصد دارم آن را کنار بگذارم اگر می خواهید رنگ خاصی را برای نور تنظیم کنید ، نه از نرم افزار تری دی مکس در معماری دمای رنگ آن استفاده کنید ، می توانید از این نمونه رنگ فیلتر در اینجا استفاده کنید. رنگ را به حالت پیش فرض D65 باز می گردانم و سپس بر روی نمونه رنگ فیلتر کلیک می کنم. و ما می توانیم هر رنگی را که می خواهیم در اینجا تنظیم کنیم ، که مقادیر استاندارد قرمز ، سبز و آبی است. متأسفانه این مقادیر 8 بیتی هستند ، ما محدوده ای بین 0-255 داریم. خوب ، من آن را لغو می کنم. و اینگونه است که شدت و رنگ را برای نور فتومتری تنظیم می کنید.

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا