افکت صوتی

دانلود افکت صوتی برای موزیک فیلم دراماتیک دراماتیک (افترافکت + پریمیر پرو)

دانلود موزیک فیلم دراماتیک Loopmasters Dramatic Cinema

این فایل دانلوی حاوی یک از بهترین مجموعه فایل های صوتی موزیک فیلم دراماتیک Loopmasters Dramatic Cinema از صداهای هیجان انگیز و افکت های صوتی آماده برای ارائه عمق، عرض و روح به تولیدات طراحی صدای شماست.خلاصه به همه چیز هایی که برای ساخت موسیقی حرفه ای،موسیقی متن فیلم دراماتیک با کیفیت نیاز دارید، فراهم خواهد کرد تا به راحتی ،  اثر ویدئویی  یا تریلر خودتون را صداگذاری کنید

پکیج فوق العاده Loopmasters present Dramatic Cinema مخصوص ساخت موزیک متن سینمایی ، موزیک فیلم دراماتیک شامل : قبیل صدای ویولن، گیتار الکتریکی، صدای تکسچر زمینه، پیانو، ضرب های قبیله ای و …. در قالب 728 افکت صدا حرفه ای با کیفیت عالی و تنوع وسیع است.

سینما دراماتیک یک پکیج کامل از ابزار های صوتی حرفه ای است. صداها برای کاربرد حرفه ای و با سمپل ریت 44100 و کیفیت 24bit مستر شده‌اند. که با درام و نمایش کافی به نمایش در می آید و تولیدات خود را برای سال های آینده پر می کند. سینما درام با سرعت 80 تا 120 بیتوم، کاملا برای هر ژانرهای Downtempo، Ambient یا Chillout، و همچنین برای آهنگ های متن فیلم کار می کند.

ضمنا 137 پچ سمپل با فرمت NN-XT و Halion و SFZ و Kontakt و EXS24 برای استفاده بصورت MIDI روی کیبورد هم در این فایل در اختیار دارید.

  • تعداد افکت: 728
  • فرمت صوتی: Wav
  • حجم فایل: 4.8 گیگابایت

دانلود موزیک فیلم دراماتیک Dramatic Cinema Loops

دانلود فايل مجموعه افکت صوتی برای ساخت موزیک متن سینمایی

Loopmasters Dramatic Cinema

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=84645 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا