افکت صوتی

پکیج جامع افکت صوتی حمل و نقل (صدای ماشین و ..) Transportation

پکیج جامع افکت صوتی حمل و نقل صدای ماشین Transportation

افکت صوتی حمل و نقل

این فایل دانلودی مربوط به صداهای ضبظ شده با موضوعات حمل و نقل (Transportation) است کتابخانه ای شامل 233 افکت صوتی وسایل نقلیه که برای صدا گذاری پروژه های ویدئویی شما کاربرد دارند و  صدای زمینه فیلم را طراحی کنید و به راحتی میتوانید کیفیت کار هنری خودتون را ارتقا دهید.

صداهای حمل و نقل (Transportation) شامل : کامیون، سرعت، جاده، سریع، کامیون، کامیون دیزل، ایستگاه راه آهن، بزرگراه، محیط زیست، قطار، قطار، قطار، موتور، قطار مسافربری، داخل، سفر، زیرزمینی، محل سکونت، قطار هخامنشی، هلی کوپتر، قطار و … بدون اینکه نگران هیچ نویز ناخواسته‌ای داشته باشید

صدا های ضبط شده بک گراند وسایل نقلیه: تمام فایل های صوتی ضبط شده،  اغلب قابل لوپ هستند – از فاصله ای ساخته شده اند یا به اندازه کافی ظرافت، فضای و غافلگیر شدن از آن استفاده می کنند تا کاملا برای هر زمینه و کاربردی مناسب باشد و حس طبیعی ایجاد کند و تنظیمات و برنامه های پس زمینه مناسب باشند و به آنها احساس آرام و تقریبا طبیعی بپردازند.

TOOLKIT AMBIENT AUTHENTIC : پس زمینه آکوستیک خود را که برای آشنایی با افراد باهوش و ایجاد شنونده بیشتر از محیط اطراف خود آگاهی داشته باشید، ایجاد کنید. در حالی که یک موسیقی متن فیلم خوب می تواند در معرفی یک جهان به مخاطبان کمک کند، یک تنظیمات آکوستیک قابل اعتماد، رسیدن به مقصد را به پایان می رساند، به ویژه هنگامی که خود را ایستاده است – یکی از مهمترین توانایی های این کتابخانه، در کنار توانایی آن در ترکیب با طراحی صدای روبرو بیشتر و خطوط متنوعی از وسایل نقلیه موتوری صدای جاده، ریل، آب و هوانوردی در هر دو حالت محیط داخلی و خارجی در این افکت‌های صوتی قرار گرفته‌اند.

پاکسازی و انعطاف پذیری ACOUSTIC :حمل و نقل یکی از انعطاف پذیر ترین کتابخانه های محله ای است که به لطف خلوص آکوستیک و انزوا از صداهای هدفمند، به شما اجازه می دهد دقیقا همان چیزی را که بدون هیچ سر و صدایی ناخواسته و دلخواه برای نگرانی می خواهید طراحی کنید. علاوه بر استحکام قوی خود، باعث تقویت و یا حتی جایگزین طرح های قبلی خواهد شد.

  • تعداد دسته‌ها: 2
  • تعداد افکت: 233
  • فرمت صوتی: Wav
  • حجم فایل: 3.79 گیگابایت

دانلود فايل مجموعه افکت صوتی محیطی حمل و نقل

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=84479 :لينک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا