آموزش گرافیک 2 بعدی

صفر تا صد آموزش ادوبی ایلاستریتور سی سی Adobe Illustrator CC 2020

صفر تا صد آموزش ایلاستریتور Udemy - Adobe Illustrator CC 2020 Beginners Mastery Course

صفر تا صد آموزش ایلاستریتور Udemy - Adobe Illustrator CC 2020 Beginners Mastery Course

صفر تا صد آموزش ادوبی ایلاستریتور سی سی: در این صفحه میتوانید دوره جامع برنامه ایلاستریتور Udemy – Adobe Illustrator CC 2020 Beginners Mastery Courseرا با سرعت عالی دانلود کنید و بر این برنامه قدرتمند گرافیکی دو بعدی مسلط شوید.

در پایان این کورس آموزشی نرم افزار Adobe Illustrator CC 2020 یاد گرفته اید که چطور با انواع وکتور ها Vectors کنید مانند : آیکن Icons، عناصر طراحی Design elements، کار با لوگو Logos، کارت های بیزینیس Business cards و … کار کنید. همچنین تعداد صد نوع وکتور حرفه ای هم به عنوان هدیه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

این دوره برای مبتدیان مناسب است. هیچ تجربه قبلی Adobe Illustrator لازم نیست. در این دوره آموزشی Adobe Illustrator ، شما همه چیز مورد نیاز در مورد استفاده از Illustrator و تمام ابزارهای موجود را یاد خواهید گرفت. به علاوه ، من همان روشهای صرفه جویی در زمان را که برای یک گردش کار سریع و مولد استفاده می کنم ، به شما نشان خواهم داد.در طول دوره ، دانش آموزان را تشویق می کنم تا آنچه را که یاد می گیرند تمرین کنند و کار خود را در زمینه بحث برای هر نوع بازخورد (یا سوالات اضافی) ارسال کنند.

پس از گذراندن این دوره جامع در Adobe Illustrator CC ، با ابزار ، نحوه استفاده از آنها و مهارت مهارت های لازم برای یک کار سریع و کارآمد ، راحت خواهید بود.

 

دانلود ویدئو صفر تا صد آموزش ایلاستریتور سی سی (مقدماتی تا پیشرفته) از سایت یودمی

Udemy – Adobe Illustrator CC 2020 Beginners Mastery Course

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا