افکت صوتی

دانلود مجموعه افکت صداهای ضبط شده محیطی برای تیزر

دانلود صدا ضبط شده محیطی . دانلود افکت صدا برای تیزر

 

دانلود صدا ضبط شده محیطی . دانلود افکت صدا تیزر Zero-G Ambient Soundware

ترکیبی از بهترین و غنی ترین افکت صوتی برای طراحی و تولید صداهای عالی را میتوانید در این پکیج صداهای محیطی Zero-G Ambient Soundware دانلود کنید.

مجموعه ای زیبا از 3.2Gb از اتمسفر محیط (ambient atmospheres)، پد (pads)، آرپی (arps)، بافت و آکورد با یک سینمایی و تأکید قوی بر محتوای جو و هارمونیک. این کتابخانه به پنج دسته اختصاص داده شده به ایجاد محیط های صوتی سرسبز و پایه های هارمونی تقسیم شده است که می توانید با افزودن درام ها، باس، آواز یا هر نوع دیگر از ملودی های سر به ترکیبات پیچیده تر گسترش دهید.

کیفیت بی نظیر صداها، همراه با محتوای غنی هارمونیک و تمبر، این کتابخانه را منبع عالی از مواد صوتی برای ایجاد پایه ای برای آهنگ های پیچیده تر و همچنین برای تکمیل ترکیبات از قبل موجود که نیاز به برخی از جزئیات خوب است. همچنین شما می توانید از کتابخانه استفاده کنید تا به سادگی زمینه های ظریف و پیچیده ای را برای موسیقی های سینمایی مدرن یا EDM ایجاد کنید.

تمام نمونه ها در 24 بیتی صوتی پیشین پاک شده اند و بدون استفاده از هزینه های مجوز اضافی، از پیش تعیین شده و 100٪ اصلی و بدون حق امتیاز استفاده می شود.

مجموعه افکت های صوتی و محیطی به اسم Zero-G Ambient Soundware در سایت تولید کننده به قیمت ($69.99) دلار آمریکا به فروش میرسد که در اینجا به راحتی میتوانید دانلود کنید که حاوی کتابخانه ای از 600 افکت صوتی اتمسفری و هارمونیک برای صداگذاری اثر سینمایی است به همراه صداهای اتمسفری، ترانزیشن، افکت سینمایی و  و ….

تمام صدا و افکت ها برای کاربرد حرفه ای و با کیفیت 24 بیت مستر شده‌اند، فقط لازم است هر کدام را بکشید و در تایم لاین ویرایشگر صوتی یا ویدیویی خود قرار دهید. که این افکت های صدا قدرتمند حس فوق‌العاده‌ برای تعلیق و تنش در ویدیو های شما میتونن ایجاد کنند.

صداها با فرمت های Wav و AIFF و EXS24 و HALion و NN-XT در فایل قرار دارند.

  • تعداد افکت: 600
  • تعداد دسته‌ها: 5
  • حجم فایل: 5.67 گیگابایت
  • فرمت صوتی: Wav, AIFF, EXS24, HALion, NN-XT

دانلود فايل مجموعه افکت صوتی محیطی

Zero-G Ambient Soundware

 

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=84585 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا