تکسچر پست پروداکشن

پرسوناژ درخت برای فتوشاپ CUT OUT TREES PACKAGE

دانلود رایگان پرسوناژ درخت برای فتوشاپ CUT OUT TREES PACKAGE

دانلود پرسوناژ درخت فتوشاپ PNG

اگر برای پست پروداکشن و یا شیت های معماری به یک پکیج تکسچر درخت انبوه نیاز دارید که به صورت ترکیبی چند درخت کنار هم یا درخت های تکی باشند، این پکیج تکسچر ترکیبی فوق العاده برای شماست.

مجموعه ترکیبی که شامل 202 تصویر از درختان ، شاخه ها ، چمن ها ، خطوط درختان ، مناظر برای زمینه ها ، در قالب PNG (پس زمینه شفاف) در اندازه های مختلف ، مناسب برای هر نوع استفاده در نرم افزار های گرافیکی دو بعدی و سه بعدی است.

مجموعه غنی از درختان برش خورده شده با فرمت PNG (پس زمینه شفاف) در اندازه های مختلف و وضوح متوسط را میتوانید از طریق لینک های زیر دانلود کنید.

تکسچر درخت برای فتوشاپ
دانلود فایلهای psd برای پست پروداکشن در فتوشاپدانلود گل و گیاه برای فتوشاپ
دانلود png معماری

دانلود پرسوناژ درخت برای فتوشاپ برای طراحی شیت بندی حرفه ای معماری

Cut Out Trees Package

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده

 

utout trees of different spices, sizes, shapes and lightning condition. To fit into different visualization با کیفیت بالا همه درختان با دقت انتخاب شدند ، با دوربین حرفه ای کامل فریم DSLR عکاسی و دقیقاً نقاب زده شدند  دانلود پلان درخت برای فتوشاپ, تکسچر درخت برای فتوشاپ, دانلود پرسوناژ انسان برای فتوشاپ, دانلود رایگان آبجکت های فتوشاپ, دانلود گل و گیاه برای فتوشاپ, مجموعه کامل آبجکت پست پروداکشن در فتوشاپ, دانلود png معماری, دانلود فایلهای psd برای پست پروداکشن در فتوشاپ

 

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا