افکت صوتی

دانلود پکیج افکت صوتی سینمایی Cinematic Sound Effects Library

دانلود افکت صوتی سینمایی افترافکت پریمیر  پرو فاینال کات پرو

دانلود افکت صوتی سینمایی : افترافکت . پریمیر  پرو . فاینال کات پرو

این فایل دانلودی حاوی یکی از بهترین مجموعه ها برای ساخت انواع افکت صوتی سینمایی به نام Cinematic Sound Effects Library است که شامل یک کتابخانه کامل از 80 نوع افکت در 5 پخش و با 320 تنوع است تا بتوانید ویدئو های خودتان را میکس و صدا دار کنید.

صداها برای کاربرد حرفه ای کاملا مستر شده‌اند، فقط کافی است با کلیک و درگ آنها را در تایم لاین ویرایشگر صوتی یا ویدیویی خود قرار داده و رندر بگیرید.

صدا های امیدوار کننده Hopeful Expectation :صداهای درخشان و جسور در این کتابخانه به حساسیت در فیلم شما کمک می کند.آنها توازن میان خوش بینی و تنش را ایجاد می کنند. اما این نوع کششی است که شما قبل از بازی بزرگ احساس می کنید، قبل از اینکه چرخهای هواپیما باند را ترک کنند.

افکتهای صوتی سینمایی بسیار متنوع Highly Versatile : مجموعه ای از افکت های صوتی ضروری را که برای شما لازم و کاربردی است را که قابلیت ترکیب با یکدیگر را هم دارند را برای شما فراهم آورده ایم.ترکیبی از جلوه های چندگانه (multiple effects) به شما گزینه های بی حد و حصر برای ایجاد یک انیمیشن صدای پویا به طور مستقیم (dynamic soundscape) را به فیلم های شما خواهد داد.

حاوی 5 دسته بندی متمایز افکت صوتی سینمایی :این پکیج در 5 پخش که بهترین و مفید ترین جلوه های صوتی (sound effects) است تقسیم شده که دارای 80 نوع افکت صوتی هم هست که فوری میتوانید افکت مورد نظرتان را پیدا کنید.

دارای تنوع فوق العاده کاربردی Useful Variations : هر افکت صدا در چهار دسته تنوع و گوناگونی دارد: عادی، اعوجاج، فضا و Tube.

اعوجاج به شدت  افکت یک صدا را افزایش می دهد. فضای احساس فوق العاده محیط و هوا. لوله از لحاظ جسمی با استفاده از یک پیش داور آنالوگ، صداهای گرم را فراهم می کند.

انواع مختلف صداهای ضروری برای فیلم اعم از صداهای لحظه ای، ضربه ای، اتمسفری و بسیاری موارد دیگر در این مجموعه قرار دارند تا با ترکیب آنها، صدای پروژه ی ویدیویی را تولید کنید.

  • تعداد افکت: 320
  • تعداد دسته‌ها: 5
  • فرمت صوتی: Wav
  • حجم فایل: 4 گیگابایت

دانلود فايل دانلود پکیج افکت صوتی سینمایی Anticipation sound fx

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=84446 :لينک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا