افکت صوتی

دانلود پکیج افکت صدا محیط صنعتی سنگین Zero-G Heavy Industry

افکت صدا صنعتی Zero-G Heavy Industry

این پکیج مخصوص صداهای صنعتی سنگین و ابزار های قدرتمند با کیفیت بی نظیر است.

پکیج افکت های صداهای سنگین Zero-G Heavy Industry مجموعه ای است از 1Gb با دقت ساخته شده از جوهر های قدرتمند، انتقال، ambiences، هواپیماهای بدون سرنشین و افکت های صوتی حرفه ای است که به سمت تیره تر از سبک ژانر صوتی سینمایی تمایل دارند.

این صداهای قدرتمند و افراطی باعث ایجاد احساسات شدید در شنونده می شوند و برای ایجاد تعادل و تنش در هر نوعی از موسیقی که شما ایجاد می کنید ایده آل است، چه اینکه موسیقی متن سینمایی، ترکیب تلویزیون، بازی یا موسیقی رقص الکترونیکی با احساس صنعتی باشد.صدای محیطی، صداهای صنعتی، صداهای قدرتمند اغلب مزاحم، شدید، شدید و پرشور. به صنعت سنگین هستند.

صداهای اتمسفری، ترانزیشن، افکت سینمایی و … در این مجموعه قرار دارند تمام نمونه ها در 24 بیتی صوتی پیشین پاک شده اند و بدون استفاده از هزینه های مجوز اضافی، از پیش تعیین شده و 100٪ اصلی و بدون حق امتیاز استفاده می شود.

پکیج افکت های صوتی صنعتی به اسم Zero-G Heavy Industry شامل کتابخانه ای کامل از 328 نوع افکت صوتی محیطی مخصوص پروژه‌های ویدیویی فیلم و تریلر است.

برای استفاده، تنها لازم است هر کدام رو بکشید و در تایم لاین خودتون در ویرایشگر صوتی یا ویدیویی خود قرار دهیدو حس فوق‌العاده‌ای برای تعلیق و تنش در ویدئو خودتون ایجاد کنید

 

  • تعداد افکت: 328
  • تعداد دسته‌ها: 6
  • حجم فایل: 1.95 گیگابایت
  • فرمت صوتی: Wav, AIFF, EXS24, HALion, NN-XT

دانلود Zero-G Heavy Industry

دانلود فايل مجموعه افکت صوتی صنعتی

Zero-G Heavy Industry

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=84575 :لينک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا