افکت صوتی

دانلود بهترین پکیج افکت صدا برای بازی سازی + تدوین فیلم سینمایی

افکت صدا Sonniss Game Audio Bundle

افکت صدا برای بازی سازی تدوین فیلم Sonniss Game Audio Bundle

این پکیج فایل صوتی مخصوص طراحان بازی کامپوتری یا فیلم سازان به اسم Sonniss Game Audio Bundle است که برای طراحی صداهای مورد نظرشان به یک آرشیو جامع و کامل با کیفیت بسیار بالا نیاز دارند تا تا با آن صدای اثر ویدیوی خود را میکس کنید.

پکیج فایل های افکت صدا Sonniss Game Audio Bundle برای برای بازی و فیلم  کاربرد فراوانی دارد که شامل بیش از 1000 افکت صوتی  8 بخش مختلف مانند : انواع مختلف صداهای محیطی، دیستورشن، ورزشی، آب و هوایی، صنعتی، برخورد، افت و ….. تا با ترکیب آنها، صدای پروژه ی ویدیویی را تولید کنید.

تمام فایل های موجود در این مجموعه ، فقط نمونه ای کوچک از مجموعه کامل تامین کنندگان ما است. ما معمولا چند صدای از هر کتابخانه ای که سالانه به سونیس اضافه شده است انتخاب می کنیم. هیچ کدام از پرونده هایی که به ما داده اند به هیچ وجه اصلاح نشده اند، دقیقا همان فایل هایی هستند که ما می فروشیم.

هر صدا با کیفیت 24 بیت ، 96k ضبط شده تا بالاترین کیفیت ممکن حاصل گردد و در این مجموعه با فرمت Wav قرار داده شده‌اند. اگر شما گزینه های بیشتری را انتخاب کرده و انتخاب های طراحی را برای کار با آن انجام دهید، لطفا کالای مربوطه را در نظر بگیرید.

این فایل دانلوی ساخت شرکت sonniss با حجم 30 گیگ است که همین الان میتوانید دانلود کنید و لذت ببرید

  • حجم فایل: 22 گیگابایت
  • فرمت صوتی: Wav
  • تعداد افکت: 1033

دانلود فايل مجموعه افکت صوتی برای بازی و فیلم

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=84609 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا