افکت صوتی

دانلود پکیج افکت صدای ضربه برخورد و تصادم برای میکس پریمیر + افترافکت

دانلود پکیج افکت صدای ضربه برخورد و تصادم برای میکس پریمیر + افترافکت

افکت صدای ضربه میکس پریمیر + افترافکت SoundBits Crash and Smash

افکت صوتی برخورد و تصادم ، یکی از رایج ترین و مهم افکت هایی است که معمولا در صنعت طراحی و تولید صدا استفاده میشود که در این فایل دانلودی میتوانید کتابخانه جلوه های صوتی “Crash & Smash” شامل بیش از 1110 صدای تخریب با فرمت Wav برای صداگذاری بر روی پروژه ویدئویی شما کاربرد دارد

این مجموعه افکت صوتی برخورد و تصادم SoundBits Crash and Smash تمام صداهایی مانند :  تخریب و سر و صدای شیشه، فلز، سنگ، چوب و پلاستیک را میتوانید پیدا کنید.جمع آوری مقدار زیادی از جلوه های صوتی سقوط. به غیر از کتابخانه های تاثیرگذاری تنها یکی از این موارد، تمرکز بیشتر بر صداهای سقوط را با تمام خرابکاری و خرابیها دارد.بنابراین شما سگ های قرمز از تغییرات سنگ های شیشه ای، سنگ های نوردی و بازدید سنگ، شکست چوب و ضربه و سقوط فلز را دریافت کنید.

به طور معمول صداها کاملا تمیز و به راحتی ویرایش و حتی ترکیب می شوند، بنابراین شما می توانید آنها را فورا در تایم لاین پریمیر یا افترافکت خود قرار دهید یا صداهای جدیدی را با آن طراحی کنید. البته آنها همچنین برخی از EQ و فشرده سازی را دریافت کرده اند اما بیشتر “طراحی شده” نیستند. بنابراین مواد منبع خوب و انعطاف پذیر برای تولیدات خود دارید.

اگر دوست دارید در پروژه ساخت صدا خودتون  ارزش تولید را ارتقا دهید، توصیه میکنم از افکت های صدا متنوع و کامل مجموعه SoundBits Crash and Smash استفاده کنید که تمام صداها با کیفیت 24bit مستر شده‌اند و به راحتی میتوانید در تایم لاین ویرایشگر صوتی یا ویدیویی خود قرار دهید.

  • کیفیت: 24bit
  • فرمت صوتی: Wav
  • تعداد افکت: 1110
  • سمپل ریت: 192000
  • حجم فایل: 2.63 گیگابایت

دانلود فايل مجموعه افکت صوتی برخورد و تصادم

Crash & Smash – SoundBits | Sound Effects

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=84566 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا