آموزش گرافیک 2 بعدی

آموزش کار با پریست لایت روم عروسی Udemy – 7 Lightroom Presets

آموزش کار با پریست لایت روم عروسی Udemy - 7 Lightroom Presets That Will Cut Your Workflow by Up To 50%

آموزش کار با پریست لایت روم عروسی Udemy – 7 Lightroom Presets That Will Cut Your Workflow by Up To 50%

این دوره شامل پکیج 35 تایی از بهترین و پراستفاده ترین پریست presets لایت روم هم هست که قبلاً برای ساده سازی جریان کارم استفاده کردم و تولید پست را تا 50٪ کاهش می دهم ، با شما به اشتراک می گذارم!

اینها همان پریست presets است که من در صدها عروسی و هزاران جلسه پرتره از آنها استفاده کردم. من از آنها برای شغل عکاسی شخصی خودم و به عنوان ویرایشگر شخصی برای سایر عکاسان حرفه ای در سراسر جهان استفاده کرده ام. و اکنون من آنها را با شما به اشتراک می گذارم تا شما نیز بتوانید تولید پس از تولید خود را تا 50٪ کاهش دهید.

در دوره  Udemy – 7 Lightroom Presets That Will Cut Your Workflow by Up To 50%، مربی، با تعداد زیادی از پیش تعیین شده ، راهنمایی ها و تکنیک هایی برای گذراندن زمان کمتری در لایت روم می باشد. موارد دلخواه من ، 2 نوع از پیش تعیین شده هایی هستند که می توانند هنگام ایمپورت اعمال شوند! ویرایش های خاصی را که برای هر عکس انجام می دهید تصور کنید و سپس به Lightroom اجازه دهید تا در هنگام ایمپورت  آنها را اعمال کند – بطور خودکار! اگرچه ، من ترجیح می دهم کنترل کامل بر ویرایش های خود داشته باشم. با این حال ، ویرایش های خاصی وجود دارد که من به هر عکس انجام می دهم و ترجیح می دهم که لایت روم به طور خودکار این کار را انجام دهد. در این دوره همه چیز را خواهید آموخت!

تنها کاری که از انجام آن متفر هستم، که مجبور باشم یک پروسه تکراری را بارا و بارها تکرار کنم. نرم افزار لایت روم دارای روش های زیادی برای صرفه جویی در کارهای عادی به عنوان presets از پیش تنظیم شده است. به این ترتیب ، می توانید یک بار چیزی تنظیم کرده و آن را به عنوان پیش فرض استفاده بعدی ذخیره کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید در هنگام ایمپورت ، یک علامت علامت به تصاویر خود اضافه کنید ، می توانید برای آن یک پیش تنظیم درست کنید. یا شاید تنظیمات متفاوتی برای صادرات به مقصد مختلف داشته باشید. فیس بوک ، آزمایشگاه حرفه ای ، وبلاگ ، و غیره. برای این کار ، می توانید یک پیش فرض برای صادرات ایجاد کنید و برای هر نوع خروجی مورد نیاز ، یک مورد جدید ایجاد کنید. یاد خواهید گرفت که چگونه این نوع از پیش تنظیم ها را نیز ایجاد کنید.

من عاشق ابزار تنظیم محلی لایت روم (Local Adjustment tools) هستم.چون به شما دقت و کنترلی را که نیاز دارید برای اعمال ویرایش های خاص در مکان های خاص (بر خلاف توسعه از پیش تعیین شده هایی که ویرایش های جهانی را اعمال می کنند) می دهد. یاد خواهید گرفت که چگونه از آنها استفاده کنید و خودتان را ایجاد کنید. بعلاوه ، برخی از آنها را به صورت رایگان با کیت استارت از پیش تعیین شده که در این دوره گنجانده شده است ، درج کرده ام.

به همین جا ختم نمی شود در بخش هدیه، نحوه استفاده از الگوهای کولاژ (collage templates) در ماژول چاپ را یاد خواهید گرفت. به علاوه ، 15 قالب (در کیت استارت) برای شروع کار دریافت خواهید کرد. این موارد عالی برای استفاده برای جلد جدول زمانی فیس بوک ، Pinterest یا وبلاگ شما هستند. من به شما نشان می دهم که اضافه کردن عکسهای خود به قالب ها و نحوه ایجاد خود چقدر ساده است.

هنگامی که شما با این دوره کار خود را تمام کرده اید ، از پیش تعیین شده من 7 لایت روم برای کمک به شما برای سریع تر انجام دادن پست پروداکشن post production ، تا 50٪ استفاده خواهید کرد.

پخش آنلاین پیش نمایش دوره آموزش کار پریست لایت روم

 

دانلود ویدئو آموزشی نحوه کار با پریست لایت روم (تنظیمات آماده) برای : عروسی، عکاسی و …

Udemy – 7 Lightroom Presets That Will Cut Your Workflow by Up To 50%

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=51488 :لينک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا