آموزش گرافیک 2 بعدی

آموزش پروژه محور ساخت موشن گرافیک لیندا After Effects CC 2019 Motion Graphics

آموزش پروژه محور ساخت موشن گرافیک لیندا After Effects CC 2019 Motion Graphics

آموزش موشن گرافیک لیندا : پروژه محور

برنامه After Effects CC 2019 ، بهترین نرم افزار آموزش موشن گرافیک در دنیای گرافیک دو بعدی است. با کمک برنامه افترافکت میتوانید بسیاری از کارهای گرافیکی را ایجاد کنید. اگر عناوین معرفی فیلم و کلیپ (intro titles) تا انواع فیلم های سینمایی و متحرک سازی عناصر طراحی برای آگهی های بازرگانی و … که در واقع اسم افترافکت مترادف است با تمام اینها به صورت پروژه محور انجام خواهیم داد.

با کمک برنامه After Effects میتوانید تمام پروژه های گرافیک دو بعدی رو انجام بدید. اما اگر شما یک motion designer هستید، میتوانید در دوره After Effects CC 2019 Essential Training: Motion Graphics با من همراه شوید تا با قابلیت های ساخت موشن گرافیک در افتر افکت، آشنا شویم.

آموزش موشن گرافیک لیندا

با کمک Adobe After Effects شما می توانید ابزار برای برقراری ارتباط ایده های خود را از طریق تلفیق طراحی گرافیک و انیمیشن ایجاد کنید. در دوره یادگیری LinkedIn من، هدف این است که خلاقیت خود را به عنوان طراح حرکت با سرعت یادگیری ضروری از پس از اثر، از جمله ابزار قدرتمند شکل لایه (shape layer tools)، انیمیشن نوع دینامیکی (dynamic type animation)، فضای کاری کامپوزیت 3D به نام (3D compositing workspace)، و خیلی بیشتر، الهام بخشید.

مربی این دوره، آقای Alan Demafiles از سایت لیندا است، و یک کورس فوق العاده آموزش پروژه محور ساخت موشن گرافیک را برای ما آماده کرده است. یک طراح حرکت آزاد و انیماتور سه بعدی برای مشتریان مانند Netflix و Disney هست.با من در دوره After Effects CC 2019 Essential Training : Motion Graphics همراه شوی تا کشف کنید که چگونه مخاطبان خود را با گرافیک حرکتی که در Adobe After Effects ایجاد شده است طراحی کنید.
آموزش موشن گرافیک در فتوشاپ, کلاس آموزش موشن گرافیک، آشنایی با سایر برنامه و نرم افزار ساخت موشن گرافیک ساده ،  نرم افزار آموزش موشن گرافیک ، کانال آموزش موشن گرافیک و آموزش موشن گرافیک لیندا، دانلود رایگان آموزش موشن گرافیک، کلاس آموزش موشن گرافیک، آموزش ساخت موشن گرافیک حرفه ای، آموزش پروژه محور افترافکت ، آموزش صفر تا صد موشن گرافیک رایگان ، آموزش حرفه ای موشن گرافیک ، اموزش مقدماتی موشن گرافیک … با ما همراه باشید.

آموزش پروژه محور ساخت موشن گرافیک لیندا

آموزش ساخت موشن گرافیک حرفه ای

سرفصل های آموزش موشن گرافیک لیندا

  • انیمیت تایپ در افتر افکت Animating type
  • آموزش کار با شیپ لیر و مسیر ها with shape layers – paths
  • انیمیشن سازی و کامپوزیت افتر افکت Animating compositions
  • آموزش انیمیت لایه ها به صورت سه بعدی Animating 3D layers
  • ساخت متن و حجم سه بعدی در افتر افکت 3D text + geometry
  • آموزش رندرگیری و خروجی گرافتن از موشن گرافیک ها Rendering – motion graphics
  • آشنایی با اصول و گردش کار ساخت موشن گرافیک حرفه ای افترافکت motion graphic workflow

دانلود فايل ویدئویی آموزش پروژه محور ساخت موشن گرافیک لیندا

lynda After Effects CC 2019 Essential Training: Motion Graphics

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=88474 :لينک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا