آموزش گرافیک 2 بعدی

آموزش لایت روم برای عکاسان Digital wedding photographers

آموزش لایت روم برای عکاسان Udemy - Editing for hybrid film + digital wedding photographers

Editing for hybrid film + digital wedding photographers

در این صفحه میتوانید دوره آموزشی Udemy – Editing for hybrid film + digital wedding photographers! را دانلود کنید که برای ویرایش و روتوش تصاویر دیجیتالی عروسی با نرم افزار لایت روم است.

این دوره آموزشی لایت روم عروسی، با رویکردی طراحی شده است که بتوانید بهترین راه حل برای ویرایش تصاویر در لایت روم برای موضوعات تصاویر عروسی را پیدا کنید. با پایان این دوره آموزشی ، شما یاد گرفتید که چگونه تصاویر RAW را در Lightroom با استفاده از VSCO Film تهیه کنید تا پویایی زیبایی از تصاویر آنالوگ را تقلید کنید! در پایان این کورس یاد گرفته اید که اصلاح رنگ عروسی حرفه ای را با نرم افزار قدرتمند Lightroom انجام دهید.

ما در این دوره از فیلم VSCO (Visual Supply Co.) استفاده می کنیم زیرا به ما امکان می دهد داده های RAW دیجیتال خود را به پروفایل های رنگی ترجمه کنیم که در آن قادر به ویرایش هستند. به طور خلاصه ، این یک مجموعه از “presets از پیش تنظیم شده مانند فیلم” نیست ، بلکه سهام فیلم های دیجیتال است که داده های تصویر شما را به فیلم ترجمه می کند. این تنها اولین قدم است ، در این دوره ما شما را بسیار دورتر از پیش تنظیم های ساده تر به شما آموزش می دهیم تا چشم هایی را برای تن های زیبایی از پوست ایجاد کنید که سنگ بنای عکس های پرتره و عروسی خوب است.

پکیج آموزش لایت روم برای عکاسان : ویژه آتلیه های عروس و داماد

Udemy – Editing for hybrid film + digital wedding photographers

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا