آموزش گرافیک 2 بعدی

آموزش موشن گرافیک حرفه ای فتوشاپ CG Master Academy – Motion Graphics

دانلود آموزش CG Master Academy – Motion Graphics

دانلود دوره جامع آموزش موشن گرافیک حرفه ای فتوشاپ  CG Master Academy – Motion Graphics

آموزش ساخت موشن گرافیک حرفه ای فتوشاپ: در این صفحه میتوانید دوره آموزش فوق العاده موشن گرافیک حرفه ای فتوشاپ CG Master Academy – Motion Graphics را دانلود کنید و مهارت های طراحی دو بعدی خودتان را با Photoshop بالا ببرید.

در پایان این دوره آموزشی ، شما یاد گرفتید که چگونه موشن گرافیک استثنایی بسازید و مهارت های خود را برای حرکت گرافیکی cg توسط Photoshop cc افزایش دهید.

ساخت موشن گرافیک حرفه ای فتوشاپ Motion Graphics : یک دوره عالی برای کسانی است که جهشی تازه به دنیای حرکت گرافیکی می اندازند ، کسانی که می خواهند مهارت های موجود خود را تیز کنند و همه افراد در این بین. با پوشش اصول اساسی که در ساخت موشن گرافیک استثنایی – مفهوم ، طراحی ، انیمیشن ، طراحی سه بعدی ، رندر و آهنگسازی – ایجاد می شود ، این دوره با در نظر گرفتن خروجی حرفه ای ایجاد شده است. کلید ایجاد کارهای برجسته میخ زدن این سه زمینه اصلی است: مفهوم ، طراحی و اجرا. این دوره با استفاده از روشهای استاندارد و آزمایش شده صنعت ، فرایندهای اصلی مربوط به مفهوم سازی و اجرای توالی گرافیک حرکتی را پوشش می دهد.یک دوره 8 هفته ای با معرفی اصول اساسی ساخت موشن گرافیک استثنایی با استفاده از روش های استاندارد صنعت است

  • زمان دوره: 8 هفته
  • سطح آموزش: مبتدی تا حرفه ای

دانلود دوره جامع آموزش موشن گرافیک حرفه ای فتوشاپ

CG Master Academy – Motion Graphics

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا