آموزش طراحی محیط سه بعدی تری دی مکس : فتوشاپ ویواکستریم Vue
شبیه سازی واقعی محیط های طبیعی شبیه سازی معبد رومی 3ds Max Vue xStream
در درس قبلی آموزش فارسی اصولی Vue xStream را داشتیم.حالا در یک پروژه عملی با نرم افزارهای 3ds Max – Vue xStream ، یک معبد رومی را شبیه سازی و اینوایرومت دیجیتالی میکنیم.کارمان را با برسی نمونه های مشابه و تصاویر مرجع و همچنین نکاتی درباره پرسپکتو و انتخاب زاویه مناسب شروع میکنیم.سپس کل محیطی که در عکس می بینید، و اجزاء آن مانند دیوارها، عوارض زمین، جو مه آلود، درخت ها و … را به صورت محیط دیجیتالی (digital environments) در Vue میسازیم و سپس به محیط تری دی مکس، import میکنیم. نکاتی در مورد جانمایی درست و اصولی فایلهای خروجی گرفته شده از ویو را برسی میکنیم.
01- معرفی و خلاصه ای از سرفصل ها
02- نگاهی به طراحی های قدیمی دستی
03- آموزش ساخت درخت در plants Vue xStream
04- بکارگیری اکوسیستم Vue xStream برای ساخت درخت پروکسی
05-ساخت اتمسفر جو atmosphere Vue xStream
06- آموزش خروجی گرفتن از تری دی مکس به ویو 3ds Max to Vue xStream
07- وارد کردن آبجکت ها از تری دی مکس به ویو 3ds Max to Vue xStream
08- کار کردن با فایل های وارد شده از ویو Vue xStream files in 3ds Max
09-مروری بر تکنیک مپ پینت اینگ در صحنه تری دی مکس matte painting
10-هماهنگ کردن دوربین از ویو به تری دی مکس:قسمت اول
11-هماهنگ کردن دوربین از ویو به تری دی مکس:قسمت دوم
12-ساخت متریال چمن ویو grass material
13- نگاهی به اکوسیستم ویو EcoSystem
14- رفع مشکل رندر بدون نویر و لرزش
15- رندرگیری matte painting در Vue xStream
Video Tutorials
پخش آنلاین قسمت اول آموزش اینوایرومت دیجیتالی 3ds Max – Vue xStream
- آموزش اینوایرومت دیجیتالی با 3ds Max – Vue xStream + فایل های پروژه
- زمان: 2 ساعت و 4 دقیقه
دانلود آموزش طراحی محیط سه بعدی تری دی مکس : فتوشاپ ویواکستریم Vue
Creating a Matte Painting in 3ds Max and Vue xStream | Pluralsight