آموزش مدلسازی

آموزش مدلسازی مفهومی زیبراش ZBrush for Concept & Iteration

دانلود آموزش CG Master Academy – ZBrush for Concept & Iteration

آموزش مدلسازی مفهومی زیبراش CG Master Academy – ZBrush for Concept & Iteration

به آموزش تصویری بالا بردن مهارت های مدلسازی مفهومی زیبراش CG Master Academy – ZBrush for Concept & Iteration خوش آمدید.

در پایان این دوره آموزشی CG Master Academy – ZBrush for Concept & Iteration، شما یاد گرفتید که چگونه مدل های سطح سختی را برای مناطق مختلف دارایی های سه بعدی ایجاد کنید و مهارت های خود را برای مجسمه سازی دیجیتال مجسمه سازی افزایش دهید.

یک دوره فشرده 6 هفته ای sculpting با استفاده از Zbrush و یکپارچه سازی آن به عنوان ابزاری قدرتمند برای مدل سازی.
دانش آموزان مهارت های لازم برای ایجاد مدل های سخت و ارگانیک و حل مسئله برای چندین زمینه ایجاد دارایی های سه بعدی را یاد می گیرند.

این کلاس با شدت بالا بر روی بیدار کردن و دویدن در ZBrush در کمترین زمان ممکن تمرکز خواهد کرد!
دانش آموزان بر روی حل خلاقانه مسئله 3D تمرکز می کنند که با مروری جامع بر همه مواردی که برای شروع استفاده از ZBrush به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از مجموعه ابزار مدل سازی خود نیاز دارید ، تمرکز خواهد کرد.
پس از اتمام دوره ، نه تنها در استفاده و اصطلاحات عمومی ZBrush راحت خواهید بود ، بلکه مجموعه وسیع تری از ابزارها را ایجاد خواهید کرد که به شما امکان می دهد تقریبا هر آنچه را تصور کنید ، از وسایل سخت افزاری ایجاد کنید. به موجودات ارگانیک!
دانش آموزان یاد می گیرند که برای چندین زمینه از ایجاد دارایی های سه بعدی ، از تجسم مفهوم تا تکنیک های مدل سازی تولید نهایی ، مسئله حل کنند!

  • هفته 0.1 | فقط اصول! | مبانی قلم مو | مبانی مواد
  • هفته 0.2 | Zbrush Quickstart | رابط کاربری | کلیدهای میانبر و منوی سفارشی
  • هفته 1 | جلوگیری از اشکال ارگانیک
  • هفته 2 | ارگانیک را تصفیه کنید
  • هفته 3 | مسدود کردن سطح سخت
  • هفته 4 | سطح سخت را تصفیه کنید
  • هفته 5 | همه را با هم آوردن: خلق پیچیده
  • هفته ششم | عکس و رندر
  • زمان دوره: 28:30
  • سطح آموزش: مبتدی تا حرفه ای
  • نرم افزار استفاده شده :ZBrush

دانلود ویدئو آموزش مدلسازی مفهومی زیبراش

CG Master Academy – ZBrush for Concept & Iteration

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا