وبلاگ

آموزش متریال سازی پیشرفته تری دی مکس برای بالا بردن کیفیت رندر

Udemy - 3ds Max + V-Ray: Materials Masterclass

آموزش متریال سازی برای بالا بردن کیفیت رندر Advanced 3d Materials

آموزش متریال سازی پیشرفته تری دی مکس 3ds Max + V-Ray PRO 3d Materials

استفاده از 3ds Max برای ایجاد مواد حرفه ای و غیر فوری. شیدرها شامل V-Ray، Corona، Ray Mental، V-ray برای SketchUp می باشد. ایجاد مواد 3 بعدی فتوترال با استفاده از یک جریان کاری حرفه ای اصول را از این دوره گرفته و شروع به استفاده از آنها در 3D برای بهبود مهارت های بافت تنظیمات مختلف انواع مختلف مواد را در موتورهای مختلف رندر بهتر درک کنید اصول متناهی را در مواد 3ds Max استاندارد، پرتوهای روان، قرن، V-Ray برای SketchUp و V-Ray اعمال کنید. الزامات شما باید در مورد 3ds Max (یا مشابه آن) بدانید. شما نیاز به مهارت های فتوشاپ پایه – بهبود گردش کار مواد 3 بعدی – دستیابی به نورپردازی اگر دوره دوره ابتدایی من برای فتوشاپ را بررسی نکنید به منظور پیگیری مستقیما، به 3ds Max و نسخه ی نمایشی V-Ray دسترسی خواهید داشت دانش پایه ای از V-Ray یا سایر موتورهای رندر مفید خواهد بود، اما ضروری نیست اگر از 3ds Max استفاده نکنید یا اگر نیاز دارید قبل از تمرکز بر روی بافت ها تمرکز کنید، ابتدا 3ds Max Pro را بررسی کنید.

در این دوره آموزشی شرکت یودمی Udemy ؛ میخواهیم روش ساخت متریال ویری با کیفیت بالا و به صورت سه بعدی 3d materials فتورئال را کار کنیم.

چکیده آموزش 3ds Max + V-Ray: Materials Masterclass

  • تفاوت مپ و متریال و نحوه استفاده از آنها
  • معرفی تفاوت های بین کادر ویرایشگر مواد 3ds Max: Standard Material و Slate View
  • آشنایی با متریال های رویه ای Procedural Maps مانند : Noise Cellular Smoke
  • آشنایی با کاربرد مپ گرادینت Gradient Ramp
  • مپ های ترکیبی ویری VrayEdgeTex, VrayDirt
  • آشنایی با مپ 2 طرفه ویری V-Ray 2 Sided  و مپ خود نورده Self-Illumination
  • آشنایی با مپ های حرفه ای ویری V-Ray Car Paint – V-Ray Fast SSS
  • آموزش استفاده از این شیدرها در سایر نرم افزار ها مانند SketchUp
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا