آموزش ساخت الگو Curve Attractors در نرم افزار گراس هاپر راینو

آموزش Skillshare – Rhino Grasshopper Create Patterns with Curve Attractors

آموزش Skillshare – Rhino Grasshopper Create Patterns with Curve Attractors

در این درس میتوانید دوره آموزش ساخت الگو Curve Attractors در نرم افزار گراس هاپر راینو Skillshare – Rhino Grasshopper Create Patterns with Curve Attractors را دانلود کنید و مهارت های خودتان را در زمینه طراحی با گرس هاپر معماری در راینو بالا ببرید.

در پایان این دوره آموزشی ساخت الگو Curve Attractors در نرم افزار گراس هاپر راینو Skillshare – Rhino Grasshopper Create Patterns with Curve Attractors، یاد گرفته اید که چگونه با استفاده از مراحل آموخته شده در کلاس الگوهای مختلفی را با و بدون Curve Attractors ایجاد کنید.

در این کلاس شما خواهید آموخت که چگونه الگوهایی را با جاذبه های منحنی با گام های ساده و مستقیم به جلو در Grasshopper برای Rhino 3D ایجاد کنید. Grasshopper در ابتدا کمی ترسناک است ، اما با تجربه می تواند به یکی از مفیدترین ابزارها تبدیل شود. این آموزش ها برای دانشجویانی که در تلاشند زرادخانه طراحی خود را گسترش دهند بسیار مناسب است. آنها به شما امکان می دهند مدلو حجم های چشمگیری را در یک زمان سریع ایجاد کنید. ابزارهای اینجا فقط شروع کارهایی است که می توان با نرم افزار راینو Rhino ایجاد کرد. مراحل این آموزش برای هر برنامه دیگری مفید است. بنابراین حتماً برای درس های بعدی مرا دنبال کنید و اگر سوالی دارید یا ایده ای برای آموزش های بعدی دارید ، به من اطلاع دهید. ویدئو های بیشتر آموزش راینو را از اینجا دانلود کنید.

  1. معرفی
  2. سری الگوها
  3. الگوها GRID
  4. سطح الگوها
  5. الگوها منحنی جاذبه ها
  6. الگوی سه بعدی – جذابیت های EXTRUDE CURVE
  7. الگوی سه بعدی – جاذبه های منحنی مقیاس
  8. نتیجه گیری
  • زمان دوره: 30 دقیقه
  • سطح آموزش: مبتدی
  • نوع محتوا: ویدئو آموزشی

آموزش ساخت الگو Curve Attractors در نرم افزار گراس هاپر راینو

Skillshare – Rhino Grasshopper Create Patterns with Curve Attractors

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا