آموزش انیمشن تخریب هودینی Mastering Destruction in Houdini

دانلود آموزش CG Master Academy – Mastering Destruction in Houdini

آموزش انیمیشن تخریب هودینی CG Master Academy – Mastering Destruction in Houdini

به آموزش تصویری بالا بردن مهارت های انیمیشن سازی افکت تخریب در نرم افزار هودینی CG Master Academy – Mastering Destruction in Houdini خوش آمدید.

با پایان این تخریب در آموزش هودینی CG Master Academy – Mastering Destruction in Houdini، شما یاد گرفتید که چگونه به بدن صاف ، دیوار ، هودینی تسلط پیدا کنید و مهارت های خود را برای ایجاد جلوه های تخریب با کیفیت فیلم بلند برای فیلم افزایش دهید. در پایان این دوره آنلاین تکنیک های ایجاد کردن افکت تخریب در انیمیشن با نرم افزار Houdini را یاد گرفته اید و حرفه ای شده اید.

از برنامه هودینی Houdini استفاده کنید و جلوه های شگفت انگیزی برای فیلم ایجاد کنید: هیولای FX داخلی خود را رها کنید ، و اجازه دهید برخی از ساختمان ها را خرد کنیم! در این دوره تخریب ، دانش آموزان مجموعه ای جامع از مهارت ها را برای توسعه کار زیبا با درجه بالایی از کنترل هنری فرا می گیرند. این شامل شکستگی ، شبیه سازی RBD ، گرد و غبار ، آوار و افزودن جزئیات از مواد مرجع در دنیای واقعی است. با این حال ، دانش آموزان چیزی فراتر از تنظیمات فنی به تنهایی می آموزند – آنها همچنین در مورد ملاحظات خط لوله تولید و گردش کار منحصر به فرد نوآورانه برای آسیب به کارگردانی هنر (هر دو با و بدون شبیه سازی) یاد می گیرند. در پایان کلاس ، دانش آموزان یک فیلم تخریب با کیفیت فیلم بلند برای حلقه نمایشی خود دارند!

  • هفته 1 | HDA های شکستگی و تخریب Boolean / Voronoi
  • هفته 2 | جریان کار آماده سازی / شکستگی دارایی و سایر HDA ها!
  • هفته 3 | راه اندازی شبیه سازی گلوله
  • هفته 4 | محدودیت ها
  • هفته 5 | جزئیات اضافی!
  • هفته ششم | آوار
  • هفته 7 | پنجره ها
  • هفته 8 | گرد و خاک
  • زمان دوره: 8 هفته
  • سطح آموزش: مبتدی تا حرفه ای
  • نرم افزار استفاده شده :Houdini 17.5

دانلود ویدئو آموزش انیمیشن تخریب هودینی

CG Master Academy – Mastering Destruction in Houdini

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا