طراحی محیط سه بعدی

آموزش مدلسازی بهینه زمین شیب دار جنگل ویو اکوسیستم Vue

دانلود آموزش Creating Realistic Terrains Using EcoSystems in Vue

آموزش مدلسازی زمین شیب دار ویو اکوسیستم

آموزش کار با فایل های سنگین ویو اکوسیستم و ساخت اکوسیستم

در درس قبل، آموزش فارسی ویو را داشتیم. در این سری از آموزش های مدل سازی 3 بعدی، تکنیک های پیشرفته مدلسازی بهینه و سبک ویو اکوسیستم Vue tutorial و مدلینگ زمین شیب دار و کوه و ساخت عوارض زمین با پوشش گیاهی سنگین درخت و جنگل را با نرم افزار Vue  و فتوشاپ آموزش خواهیم داد.

همچنین روش های کار با فایل های سنگین و ساخت اکوسیستم ویو EcoSystem Heavy scene به صورت کاملا بهینه و بدون درگیر کردن بیخودی منابع سخت افزاری cutting out resource را برسی میکنیم.در پایان این دوره آموزشی، ما به هدف نهایی خود که ساخت صحنه های زیبای طبیعت و ساخت اکوسیستم واقع گرایانه و سبک با حداقل زمان رندر، خواهیم رسید.

سرفصل های آموزش EcoSystems Vue

  • خلاصه آموزش ویو اکوسیستم
  • نحوه دسته بندی و لایه بندی صحنه Scene hierarchy
  • ساخت و بنا کردن یک فایل ویو Building the scene
  • برسی و تحلیل انواع مختلف زمین در ویو different terrain types
  • آموزش کار با متریال ها در ویو materials in Vue
  • برسی و نگاه اجمالی به انواع مختلف اکوسیستم در ویو EcoSystems
  • تمرین برای کار با قلموی ویو  Vue painting practices
  • نحوه اتصال و پل زدن بین قطعات و المنت ها Bringing elements
  • تنظیمات برای رندرگیری نهایی و کیفیت بالا Maximizing render settings
  • آموزش پست پروداکشن Post processing و رندرهای آخر

Vue Video tutorials Creating Realistic Terrains Using EcoSystems in Vue

پخش آنلاین آموزش قسمت اول

  • نام آموزش : مدلسازی زمین با ویو اکوسیستم  + فایل های پروژه
  • نرم افزارهای بکار رفته : EcoSystems Vue + Photoshop
  • زمان: 1 ساعت و 32 دقیقه

دانلود آموزش مدلسازی بهینه زمین شیب دار جنگل ویو اکوسیستم Vue

Creating Realistic Terrains Using EcoSystems in Vue

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا