آموزش مدلسازی

آموزش مایا در معماری (مدلسازی و رندرینگ سه بعدی)

دانلود آموزش Digital Tutors: Architectural Previsualization in Maya

Architectural Previsualization in Maya آموزش مایا در معماری

آموزش مایا در معماری Digital Tutors – Architectural Previsualization in Maya Mental Ray

در این صفحه میتوانید دوره آموزش مایا در معماری (مدلسازی و رندرینگ سه بعدی) Digital Tutors: Architectural Previsualization in Maya را دانلود کنید.

تجسم معماری ابزاری بسیار ارزشمند برای امکان دیدن یک ساختمان است ، اغلب از داخل و خارج ، قبل از ساختن آن در زندگی واقعی. دیدن ساختارها به صورت سه بعدی اغلب مواردی را برجسته می کند که ممکن است هنگام مشاهده نقشه ها و نقشه ها مشخص نباشد. ما با ساخت مدلسازی حجم دو ساختمان از ابتدا و با استفاده از بسیاری از ابزارهای مدل سازی مایا شروع خواهیم کرد. ما برای ایجاد منحنی های گسترده از تغییر شکل دهنده ها استفاده خواهیم کرد و از هندسه موجود برای افزودن جزئیات مانند بالکن و ریل استفاده خواهیم کرد.

با کامل کردن مدل سازی ، کایل شما را در روند افزودن مواد و بافت به هندسه هدایت می کند. شما همچنین می توانید مراحل لازم را برای افزودن نور مناسب و تنظیم رندرهای خود طی کنید. در پایان ، شما یک رندر نهایی خوب با ساختمان سه بعدی ساخته شده سفارشی خود در یک مکان واقعی خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2010 ، فتوشاپ.

  • -نحوه رندر گرفتن نهایی مایا final render
  • – ساخت مدل 3بعدی 3d building
  • -اضافه کردن متریال در مایا adding materials
  • -ساخت یک صفحه به عنوان بستر رندرگیری photographic plate
  • -ابزارهای جدید مدلسازی مایا Maya’s modeling tools
  • – تجسم نمایی مایا در معماری Architectural visualization
  • – اعمال تکسچر به سطوح هندسی  textures to the geometry

 

پخش آنلاین تریلر : قسمت اول آموزش

  • نام محصول:آموزش مدلسازی رندر مایا Maya + فایل های پروژه
  • زمان: 4 ساعت , 11 دقیقه

دانلود آموزش مایا در معماری (مدلسازی و رندرینگ سه بعدی)

Digital Tutors: Architectural Previsualization in Maya

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا