آموزش مدلسازی

آموزش مایا در معماری (مدلسازی و رندرینگ سه بعدی)

دانلود آموزش Digital Tutors: Architectural Previsualization in Maya

Architectural Previsualization in Maya آموزش مایا در معماری

آموزش مایا در معماری Digital Tutors – Architectural Previsualization in Maya Mental Ray

در این صفحه میتوانید دوره آموزش مایا در معماری (مدلسازی و رندرینگ سه بعدی) Digital Tutors: Architectural Previsualization in Maya را دانلود کنید.

تجسم معماری ابزاری بسیار ارزشمند برای امکان دیدن یک ساختمان است ، اغلب از داخل و خارج ، قبل از ساختن آن در زندگی واقعی. دیدن ساختارها به صورت سه بعدی اغلب مواردی را برجسته می کند که ممکن است هنگام مشاهده نقشه ها و نقشه ها مشخص نباشد. ما با ساخت مدلسازی حجم دو ساختمان از ابتدا و با استفاده از بسیاری از ابزارهای مدل سازی مایا شروع خواهیم کرد. ما برای ایجاد منحنی های گسترده از تغییر شکل دهنده ها استفاده خواهیم کرد و از هندسه موجود برای افزودن جزئیات مانند بالکن و ریل استفاده خواهیم کرد.

با کامل کردن مدل سازی ، کایل شما را در روند افزودن مواد و بافت به هندسه هدایت می کند. شما همچنین می توانید مراحل لازم را برای افزودن نور مناسب و تنظیم رندرهای خود طی کنید. در پایان ، شما یک رندر نهایی خوب با ساختمان سه بعدی ساخته شده سفارشی خود در یک مکان واقعی خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2010 ، فتوشاپ.

  • -نحوه رندر گرفتن نهایی مایا final render
  • – ساخت مدل 3بعدی 3d building
  • -اضافه کردن متریال در مایا adding materials
  • -ساخت یک صفحه به عنوان بستر رندرگیری photographic plate
  • -ابزارهای جدید مدلسازی مایا Maya’s modeling tools
  • – تجسم نمایی مایا در معماری Architectural visualization
  • – اعمال تکسچر به سطوح هندسی  textures to the geometry

 

https://3dmaxfarsi.wistia.com/medias/3stvrixe2j?embedType=iframe&videoWidth=1280

پخش آنلاین تریلر : قسمت اول آموزش

  • نام محصول:آموزش مدلسازی رندر مایا Maya + فایل های پروژه
  • زمان: 4 ساعت , 11 دقیقه

دانلود آموزش مایا در معماری (مدلسازی و رندرینگ سه بعدی)

Digital Tutors: Architectural Previsualization in Maya

vip

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

نمایش بیشتر
telegram

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا