آموزش طراحی کاراکتر برای فیلم سینمایی Character Creation for Film Cinematics

طراحی کاراکتر CG Master Academy – Character Creation for Film Cinematics

فیلم آموزش طراحی کاراکتر برای فیلم سینمایی CG Master Academy – Character Creation for Film Cinematics

در این صفحه میتوانید دوره آموزش تصویری CG Master Academy – Character Creation for Film Cinematics را از سایت سی جی مستر آکادمی دانلود کنید و مهارت های حرفه ای طراحی کاراکتر برای فیلم سینمایی توسط نرم افزار مارلوس دیزاینر را یاد بگیرید.

در پایان این دوره آموزشی ، نحوه شخصیت پردازی بازیهای خالق را برای فیلم Cinematics با: مایا ، Mudbox ، Vray ، ZBrush ، Marvelous Designer ، Substance Painter آموختید.

هدف این کلاس درک خلق شخصیت برای سینمایی های فیلم و بازی از نظر مشخصات شخصیت ها و هدف نهایی آن در یک ترکیب بندی یا روایت است. هر هفته ما بر جنبه متفاوتی از ساخت شخصیت تمرکز خواهیم کرد و روشهای فنی جمع آوری یک شخصیت نهایی را بررسی خواهیم کرد. ما با تجزیه و تحلیل و ارزیابی مواد مختلف مرجع قبل از مجسمه سازی اولیه شروع خواهیم کرد. سپس کلاس در ساخت اجزای سطح سخت ، لباس و سایر لوازم جانبی مورد نیاز برای اتمام / صیقل یک دارایی با پلی بالا غواصی خواهد کرد. از آنجا ، سپس تأكید به سطح كاراكتر شما با استفاده از روشهای پیشبرد نقاشی و سایه زدن تبدیل می شود. این موارد شامل توسعه ظاهر پوست ، فلز و سایه های مختلف مواد قبل از تولید رندرهای نهایی است. سرانجام ، ما دوره را با بحث و نمایش در مورد تئوری رنگ ، دستکاری رندر و پردازش پس از آن به پایان خواهیم رساند.

  • هفته 1 | مسدود کردن مدل کاراکتر
  • هفته 2 | سر شخصیت
  • هفته 3 | بدن و لباس
  • هفته 4 | مدل سازی سطح سخت کاراکتر
  • هفته 5 | سازگاری با شخصیت
  • هفته ششم | نقاشی بافت
  • هفته 7 | ادامه نقاشی بافت
  • هفته 8 | استفاده از بافت ها در مش
  • هفته 9 | تقلب و روشنایی اساسی
  • هفته 10 | پروژه نهایی را به اتمام برسانید
  • زمان دوره: 10 هفته
  • سطح آموزش: مبتدی تا حرفه ای
  • نرم افزار استفاده شده :Marvelous Designer, Maya, Substance Painter, ZBrush

فیلم آموزش طراحی کاراکتر برای فیلم سینمایی

CG Master Academy – Character Creation for Film Cinematics

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا